The Witcher 3 med expansioner för drygt 150 kr - nu har du ingen ursäkt längre

Medlem
Nja. Faktiskt inte
Skrivet av Joakim Palm:

Är handkontroll ett måste?

Tl;dr der funkar bra utan

Det hjälper säkert lite ,men inget krav. Röra sig, dodgea, hugga med svärd och parera funkar fint.
Sen har du massa magier och bomber och tror just dessa varit lite lättare med kontroll. I början kändes det lite övermäktig, men de behövs inte eg.i början. Jag använde en magi och inga bomber första timmarna. Sen blev jag bättre och började använda alla trix.
Nu flyger bomber och magier till höger och vänster utan problem .

Medlem

Äntligen köpte jag expansionerna också. Ska spelas igenom moddat denna gången fast får vänta tills man köpt ny dator så att man inte spelar igenom med samma dator man köpte inför första släppet 2015.

Medlem

Jag har provat komma in i detta spel tre gånger, det går inte alltså. Har svårt som fan för "rpg" spel där man inte får göra sin egen karaktär. Och combaten är not my cup of tea alls, tyckte den var stressig och allmänt jobbig bara. Men men, alla spel är inte för alla. Moving on to andra spel. Mycket nöje åt er som skaffar detta dock


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem
Skrivet av Joakim Palm:

Är handkontroll ett måste?

Inte ett måste. Men för min del så tyckte jag spelet passade för att spela med kontroll. Jag upplevde det mycket ”smidigare”.


signatur

Niet.

Medlem

Ett av de bästa spelen jag nånsin spelat. Självklart har jag alla expansions redan

Medlem

Gillar man inte Geralt då är det kört. För min del är Geralt en fantastisk karaktär.
Sen har vi karaktärer som Triss,Cirilla,Yennefer,Zoltan,Dandelion,The Crones... Kan det bli bättre? NÄ!
Har spelat färdigt Witcher 3 utan mod en gång. Sen har det blivit tre gånger med så mycket moddande som går. Är nog nästan uppe i 300 timmar och har det fortfarande installerat.
Blood and Wine expansions är guld värt. Spelar väl lite som Joakim Bennet går runt och kollar in svampar och annat sevärt. Tiden går fort när man har kul.

Medlem

Witcher 3 är det bästa spelet jag spelat i modern tid


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Avstängd
Skrivet av Waliant:

Witcher 3 är det bästa spelet jag spelat i modern tid

RDR 2 är det bästa jag spelat, överlägset. Då har jag ändå varvat witcher 3 två gånger. Är inne på tredje omspelningen av RDR 2.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Värt att nämna att böckerna är också värda att läsa igenom, allt blir så mycket bättre med det under bältet när man sen kör spelen.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Evilof:

Tl;dr der funkar bra utan

Det hjälper säkert lite ,men inget krav. Röra sig, dodgea, hugga med svärd och parera funkar fint.
Sen har du massa magier och bomber och tror just dessa varit lite lättare med kontroll. I början kändes det lite övermäktig, men de behövs inte eg.i början. Jag använde en magi och inga bomber första timmarna. Sen blev jag bättre och började använda alla trix.
Nu flyger bomber och magier till höger och vänster utan problem .

Skrivet av Theade:

Inte ett måste. Men för min del så tyckte jag spelet passade för att spela med kontroll. Jag upplevde det mycket ”smidigare”.

Oki, då blir det ett köp!
Tackar för svar!

Medlem
Skrivet av pazu:

Provade The Witcher 3, tyckte han sprang larvigt så jag avinstallerade det.

I vanliga fall när jag finner något humoristiskt fnyser jag ut lite luft genom näsan men nu blev det faktiskt en fullbordad lol.

Medlem
Skrivet av Joakim Palm:

Oki, då blir det ett köp!
Tackar för svar!

Kul för dig! Ett fint äventyr väntar dig.
Jag spelade med xbox-kontroll.


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Joakim Palm:

Oki, då blir det ett köp!
Tackar för svar!

Hej igen! Hur har det gått för dig? Har du spelat något? Blev det med kontroll?


signatur

Niet.

Medlem

@Theade:

Testade en timma men kände att jag helst ville ha kontroll, jag spelar vanligtvis sånna här spel med kontroller. Fast det finns ju massor som spelat igenom det med tgb+mus.

Jag har dock lirat lite längre med tgb+mus på The Witcher 1, ska fortsätta där när jag hittar tiden mellan familj, jobb och allt att göra hemma.

Medlem
Skrivet av Joakim Palm:

@Theade:

Testade en timma men kände att jag helst ville ha kontroll, jag spelar vanligtvis sånna här spel med kontroller. Fast det finns ju massor som spelat igenom det med tgb+mus.

Jag har dock lirat lite längre med tgb+mus på The Witcher 1, ska fortsätta där när jag hittar tiden mellan familj, jobb och allt att göra hemma.

You are in for a treat! Att hitta tidshål att fylla med spelglädje är ett av de större problemen man har i dagens fungerande samhälle.


signatur

Niet.

12
Skriv svar