E3-rykten: Dino Crisis-reboot, Splinter Cell, Fable, med mera!

Robot
E3-rykten: Dino Crisis-reboot, Splinter Cell, Fable, med mera!
Medlem

Håller tummarna för Dino Crisis!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

@Freakon:

Håller med. Snälla ge ett Dino Crisis som fått kärlek likt RE2 remaken.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Ambassadör
Xbox

Fantastiskt med alla rykten som florerar nu så här inför E3! Hypefaktorn har definitivt vridits upp några varv, och mer blir det


signatur

Jump in.

Medlem

Ny uppköpt studio. Det är nog IO Interactive eller Sumo Digital. Fast just nu är BioWare billiga. 😝

Medlem

Hoppas på en Fable Reboot som är mer lik ettan

Medlem

Jag hoppas på en splinter cell samling till dagens konsoller.

KoP
Medlem

Fable! Fable! Fable! Men då måste det blir bra. Skulle ju inte skada om Peter Molyneux var inblandad och strödde lite magi över projektet.

Medlem
Skrivet av Fezk:

@Freakon:

Håller med. Snälla ge ett Dino Crisis som fått kärlek likt RE2 remaken.

Åhhh... Ge mig!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av KoP:

Fable! Fable! Fable! Men då måste det blir bra. Skulle ju inte skada om Peter Molyneux var inblandad och strödde lite magi över projektet.

Nja Peter Molyneux är en drömmare som ljuger om vad ett spel kommer att ha, skönt att ha han borta (om han fick som han ville skulle fable inte ha någon story alls)

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av KoP:

Fable! Fable! Fable! Men då måste det blir bra. Skulle ju inte skada om Peter Molyneux var inblandad och strödde lite magi över projektet.

Håller med! Mannen håller en bråkdel av vad han lovar, men handlar det om Fable vill jag ha Molyneux bakom spakarna.

Med det sagt var Fable 3 dynga.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Också: Shit vad jag ser fram emot ett nytt Splinter Cell! Det var nog spelet som lyste starkast med sin frånvaro under förra årets E3. Som jag hoppades på ett avtäckande.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Battletoads!? Var alldeles för länge sedan fula råttor fick smaka på kängan.

Medlem

Vore fantastiskt med en remake av Dino Crisis gjord i samma stil som RE2!


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Ett rebootat Dino crisis kan vara det enda som får mig mer hypeat än den rebootade RE2. Om det skulle komma asså. Gawd.


signatur

Videomupp

Medlem

Hade vart najs om Ubisoft köpte upp nån grym studio och lät dom återuppliva Heroes of Might & Magic.

Medlem

Mitt hjärta slog ett extra slag när jag läste Dino Crisis.

Grovt underskattat spel!


signatur

Nämen!

Medlem

Nytt Rare-IP?

Kan de inte bara göra en remake av Perfect Dark istället?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Åhh, Dino Crisis reboot/remake ala Resident Evil 2 tack!

Medlem

https://www.gameinformer.com/2019/04/09/ubisoft-ceo-believes-...

Det ser ganska mörkt ut att ett nytt Splinter Cell är på g iallafall, vi får väl se.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Det mest intressanta enligt mig är Bleeding Edge, Ninja Theory's nya spel. De är ju bra på att göra originella spel.

Medlem

MORE HOT REDHEAD ACTION


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

1
Skriv svar