John Romeros retroshooter Sigil försenas igen

Robot
John Romeros retroshooter Sigil försenas igen

Produktionsproblem med den fysiska utgåvan spär på väntan ett par veckor.

#john-romero, #sigil, #doom


Medlem

Helt rätt.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Helt rätt.

Håller inte med dig alls.
Varför ska den stora massan få vänta endast för att ett fåtal ska kunna få en korkad samlarutgåva? Låt dem få vänta på sitt lullull istället. Nu är det några veckor bara visserligen, värre om det hade rört sig om månader.

Medlem

@PontusT: Hur skulle du själv känna oim du hade betalat en större summa pengar för en produkt, med syfte att få bonusprylar, bara för att sedan tvingas vänta längre än alla andra?

På det här viset så blir det dessutom lika för alla.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av PontusT:

Håller inte med dig alls.
Varför ska den stora massan få vänta endast för att ett fåtal ska kunna få en korkad samlarutgåva? Låt dem få vänta på sitt lullull istället. Nu är det några veckor bara visserligen, värre om det hade rört sig om månader.

Hur tror du det skulle se ut om han skiter i de betalande kunderna och ger ut spelet gratis? Förstå hatet som skulle uppstå.

Detta är inte mer än rätt gjort.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

På vilket sätt är detta en retroshooter? Det är ju en ny, moddad episod (megawad) till DooM / Ultimate DooM... Sorry för "språkpolisandet", men det är ju inget nytt spel.

Dock dock, det låter superskoj att det kommer en ny episod till den gamla klassikern som man lirat 1000-tals gånger under 90-talet. Me like!

Inaktiv
Skrivet av PontusT:

Håller inte med dig alls.
Varför ska den stora massan få vänta endast för att ett fåtal ska kunna få en korkad samlarutgåva? Låt dem få vänta på sitt lullull istället. Nu är det några veckor bara visserligen, värre om det hade rört sig om månader.

Vilken tråkig inställning. Om det utlovas saker så ska det ju fullföljas!? Som personen över mig redan sagt så hade du troligtvis inte varit nöjd om du blivit lovad ett collectors item innan release och sen så får du inte det helt plötsligt. Man hade ju tappat förtroendet för företaget direkt.

Nä... helt rätt! Håller med föregående talare!

Skribent

Jag kan förstå båda sidor här, de som blivit lovad collectors-grejor, men även de som blir "tvingad" att vänta lite extra på spelet. Känns lite som en rätt vanligt grej när det gäller dessa collectors-saker, dvs att fabriken har problem att producera och det blir förseningar.

Dock handlar det ju bara om några veckor och jag tror att om det hade varit längre väntetid än så hade Romero nog släppt spelet utan försening.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av PontusT:

Håller inte med dig alls.
Varför ska den stora massan få vänta endast för att ett fåtal ska kunna få en korkad samlarutgåva? Låt dem få vänta på sitt lullull istället. Nu är det några veckor bara visserligen, värre om det hade rört sig om månader.

Ja, varför bry sig om de personerna som faktiskt bryr sig tillräckligt för att betala för din produkt när du ger ut den gratis.

1
Skriv svar