Atlus om nyversioner av Persona 3, 4: "Vi hör vad ni säger..."

Robot
Atlus om nyversioner av Persona 3, 4: "Vi hör vad ni säger..."

Efter Persona 5 vill fansen ha mer.

#atlus, #persona, #persona-3, #persona-4


Medlem

Jag köpte Persona 4 till PS2 för 11 år sedan i år (2008) och jag håller det än idag som ett av de bästa rollspelen jag någonsin spelat Det hade varit underbart med en remastrad version till PS4 eller PC!


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

tänk den dag man får spela ett persona spel på PC.. gud va lycklig jag skulle bli.

Medlem

Om P4 Golden/P5 kommer till PC eller åtminstonde Switch.....oj oj oj vad det ska brännas pengar då...

Medlem

Älskar P3 och P5 så sjukt mycket, P2 är iaf ett okej spel, men P4 hade jag otroligt svårt för. Försökte ge det en chans till på vitan, men tröttnade efter några dungeons igen.

Medlem

Om ryktena stämmer att Persona 5: The Royal släpps till Switch så finns alla möjligheter att de kan göra en PC version för då bör ju PS exklusiviteten vara väck. The Royal är den utökade versionen av Persona 5 som nyligen annonserats. Samma då med Persona 4: The Golden (den utökade versionen som släpptes till vita). Persona 3 och fortsättningen/Expansionen Persona 3: FES lika så.

Jag skulle gärna se dem alla på PC. Skulle bli köp trots att jag har dem alla i flera versioner till sina original plattformar. (Inte The Royal då eftersom det inte är släppt än)

Jag bryr mig dock mindre om alla de sablars dans spelen de släpper under tiden de utvecklar nästa del i serien.

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Om ryktena stämmer att Persona 5: The Royal släpps till Switch

Med tanken på att alla trailers o.s.v redan haft PS4 logga så håll inte det hoppet starkt, med det sagt så finns det 2 st Persona 5 spel annonserade Persona 5 R och Persona 5 S, det senare har aldrig haft någon trailer eller logga, och troligtvis kan vara bas versionen till Switch.

Medlem

3an är en bra början. Både mörk sexig och blodig. Resten är lite för mäktiga för mig. Förstår varför dom går den tråkigt säkra vägen utan att bryta några större scosiala regler. Men dom kunde kan göra ett bättre jobb i framtiden(obs har inte spelat klart 5an).

1
Skriv svar