Gamer Granny - en mysig dokumentär

Testpilot
Gamer Granny - en mysig dokumentär

Om ni missat det vill jag bara pusha lite för en mysig dokumentär om Gamer Granny.

Har haft koll på henne innan och tycker hon har en mysig inställning vilket många andra också håller med om. Visar också på att gamers finns i alla åldrar och är något jag själv aspirerar på när jag når upp till hög ålder.

Sitta på ålderdomshemmet och spela spel , det är ju nåt

Redaktör
Ponny

Hon är ju bara så fin. Long may she reign!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Första gången jag hörde om henne hade hon runt 3-5K prenumeranter och tänkte att hon förtjänar flera. Riktigt kul att hon har lyckats!

Medlem

Helt fantastisk människa. Vi behöver mer kärlek och mindre hat på nätet. Vi behöver fler grandmas

Medlem

Helt otrolig hon är man blir alldeles varm inombords.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Man blir glad när man ser hennes kanal.

Tvivlar inte alls på att vi kommer njuta av spel hela livet, men det är något speciellt att se en person från en så pass äldre generation lyckas anamma spelens värld. Ingen enkel tröskel att ta sig över trots allt. Positivt!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Om ni missat det vill jag bara pusha lite för en mysig dokumentär om Gamer Granny.

Har haft koll på henne innan och tycker hon har en mysig inställning vilket många andra också håller med om. Visar också på att gamers finns i alla åldrar och är något jag själv aspirerar på när jag når upp till hög ålder.

Sitta på ålderdomshemmet och spela spel , det är ju nåt

https://www.youtube.com/watch?v=pxoXrc8pwx0

Härlig story..."and not that far far away" för en själv heller... (ok lite "far away", men ändå...)

Medlem

"I'm roleplaying! I'm not playing the game as it was made. I'm playing it my way, I'm telling a story." Det är så elder scrolls ska spelas!

Medlem
Brittish Queen of Gaming
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Hon är ju bara så fin. Long may she reign!

Hoppas hon bara inte blir som deras Drotting och blir odödlig ^^


signatur

Requiēscat in pāce ~

Skribent

Om 30 år kommer det behövas bra internet och bra datorer på alla äldreboenden. I dagrummet ska det helst stå ps6 och Xbox Three, för det är konsolerna vi spelade på och är vana vid


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar