SNABBT! Skriv dina 5 favoritspel genom tiderna! Skriv raskt, utan att egentligen tänka efter! (Det får bli "fel".)

Inaktiv
Skrivet av w3tt3x:

Super Mario World
A Link To The Past
Half-Life
Dead Space 2
Metal Gear Solid

Intressant, fyra mästerverk och Dead Space 2. Har inte spelat det spelet men det måste ju vara bra om det hamnat på den listan.

Medlem
Skrivet av Qn1f3:
  1. Rocket League(Like a glove!)

  2. Quake 3(Tätt följt av Action Quake 2 och Gloom)

  3. Super Mario World(Bästa Mario-spelet)

  4. SteamWorld: Heist(Image & Form <3)

  5. Moonstone(Många andra Amiga-alster vilar nära hjärtat, däribland Silkworm, The Chaos Engine och många många fler)

Action Quake 2 och Gloom, som man missbrukade dem 😂

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Hilfe vad många bra lir på de här listorna. Någon borde göra en sammanställning.....

Har inte ni möjlighet att lyfta ur datan(hjälp mig med ordval här) köra det via Excel eller liknande och tvätta bort allt av irrelevans?

Ni har säkert någon som överträffar era förväntningar avseende Excelwizardry på kontoret!

Frilansare

@Qn1f3: Excel-hatet är starkt på redaktionen.

Medlem

RDR 1&2
GTA V
Mass Effect 1&2

Medlem

System Shock
Quake
World of warcraft
The Witcher
Destiny 2

Medlem

@Joakim Bennet: Wildthing kanske är villig. Han körde ju FZ summer challenge ett par år i rad


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Utan inbördes ordning.
Det var snabbt och vet ej om den stämmer till 100% om jag börjar tänka några timmar.
Men alla var bra just då och jag älskade dem när de kom och la ner massor med timmar på dem.

Tekken 3
Metal Gear Solid
Super Mario World
World of Warcraft
Max Payne


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Skriv svar