Provspela battle royale-läget från Black Ops 4 gratis

Robot
Provspela battle royale-läget från Black Ops 4 gratis

Blackout är gratis att prova på under hela april.

#Battle-royale, #Black-Ops-4, #Blackout


Medlem

Detta blev väldigt poppis vid release, men föll väldigt snabbt efter.. inte hört eller sett någon ens tala om det på länge.
På tal om royal spel, är det inte lite samma med APEX, har inte det tappat en bra mängd spelare sedan sin "peak"?

Spelare verkar vara väldigt hungriga på nya royal spel, men tröttnar relativt fort på de som släpps.

eld
Medlem
Skrivet av Sviskon:

Detta blev väldigt poppis vid release, men föll väldigt snabbt efter.. inte hört eller sett någon ens tala om det på länge.
På tal om royal spel, är det inte lite samma med APEX, har inte det tappat en bra mängd spelare sedan sin "peak"?

Spelare verkar vara väldigt hungriga på nya royal spel, men tröttnar relativt fort på de som släpps.

Brukar vara trenden för de flesta nya spel överhuvudtaget, allt handlar om hur många de kan hålla kvar efter det.

Medlem

Näe, jag har inte spelat det på länge!
Kommer nog aldrig att spela det igen, synd eftersom det var väldigt snyggt.

Inte heller Apex Legends, eftersom grafiken i miljön och landskapen var supersnygg, dock tyvärr inte de "tecknade" japanska Anime/Manga/Borderlands-karaktärerna, som inte alls passade in.

Jag skulle kanske spela dessa igen, om man inte åker ur direkt när man dör.


signatur

autograph

Inaktiv

För Mycket casual jämfört med pubg. Men får väl testa det åtminstone. Har de lagt till hardcore läge på det?

Vart till PC? Steam?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av autograph:

Jag skulle kanske spela dessa igen, om man inte åker ur direkt när man dör.

Handlar väl mer om att du måste bli bättre eller planera din landning bättre ?

Medlem
Skrivet av naess91:

Handlar väl mer om att du måste bli bättre eller planera din landning bättre ?

Jo, precis! Men jag har ju försökt, och nu orkar jag inte längre.
Jag blir bara besviken varje gång när jag bara måste titta på de andra som får fortsätta att spela efter att jag dött ganska direkt.
Om jag bara hade fått en eller några chanser till, då hade det varit värt att fortsätta spela.
Alla andra är för skillade för mig. Och jag fattar inte allt med att "planera". BR är inget spelsätt för mig, har jag förstått.
Fast i Quake Champions och COD (Team Deathmatch) går det mycket bättre för mig, konstigt nog.
Men det beror ju så klart på att mina teammedlemmar är bättre än mig...


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:

Jo, precis! Men jag har ju försökt, och nu orkar jag inte längre.
Jag blir bara besviken varje gång när jag bara måste titta på de andra som får fortsätta att spela efter att jag dött ganska direkt.
Om jag bara hade fått en eller några chanser till, då hade det varit värt att fortsätta spela.
Alla andra är för skillade för mig. Och jag fattar inte allt med att "planera". Det är inget spelsätt för mig, har jag förstått.
Fast i Quake Champions och COD (Team Deathmatch) går det mycket bättre för mig, konstigt nog.
Men det beror ju så klart på att mina teammedlemmar är bättre än mig...

Du kan ju testa den nya banan Alcatraz. Dör du har du möjlighet att komma tillbaka upp till fem gånger

Medlem
Skrivet av benq123456789:

Du kan ju testa den nya banan Alcatraz. Dör du har du möjlighet att komma tillbaka upp till fem gånger

Å, wow! Är det sant?!
Tack för tipset!!!

Edit: Fast hur kan jag välja att spela i "Alcatraz"?
Jag var nyss in och spelade Apex men hamnade i den vanliga banan, och dog efter en minut.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:

Å, wow! Är det sant?!
Tack för tipset!!!

Edit: Fast hur kan jag välja att spela i "Alcatraz"?
Jag var nyss in och spelade Apex men hamnade i den vanliga banan, och dog efter en minut.

Alcatraz är en blackoutbana

Medlem
Skrivet av benq123456789:

Alcatraz är en blackoutbana

Aha, jag blandade ihop spelen.
Tack för info, ska genast prova!


signatur

autograph

1
Skriv svar