Vilken låt lyssnar du på nu?

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

The Handsome Family - Far From Any Road (True Detective introt)


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nytt Album ute idag

Tyvärr verkar resten av albumet inte alls leva upp till deras äldre/bättre grejer, har blivit jätte popmusik:iga :/


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Artist: Bathory
Låt: Foreverdark woods
Album: Nordland I
År: 2002

Jag skulle våga påstå att Bathory gjorde viking metal innan viking metal blev en kommersiell idé och innan ens begreppet "viking metal" blev en grej.
Bathory är väl för de flesta mest känt för sin extremt arga metal som skulle ligga til grund för 90 talets black metal bla.
Det här är en låt som dock har mer att göra med vad vi idag kallar "viking metal" och jösses vilken bra låt det är om ni frågar mig.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Aritist: Madchild
Album: Dope Sick
Låt: Monster
År: 2012

Jag skickar in en låt till dagen till ära. Nu blir det rap, horror rap närmare bestämt. Kanske tycker folk som sett mina "lyssnar nu" låtar att jag ballat ur helt men jag lyssnar på mkt underground rap. Det här är en rap artist som få andra och den här låten gillar jag enormt.
En låt som definitivt låter bäst i lurar också.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Artist: MadChild
Album. Dope Sick
Låt: Battle Axe

Jaha, det blir visst två låtar på rad med denna eminenta rappare här ser jag haha.
Från samma album som jag postade ifrån för några dagar sedan finns låten BattleAxe. Sjukt bra grejer om du frågar mig. Gillar verkligen beatsen och melodin. Han är en duktig rappare den här MadChild. Han får lätt plus i kanten också över att MadChild har samma font som gamla tidningen tidningen MAd's logga hehe.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Algoritmen på Youtube gör rätt för en gångs skull (föreslår nått man öht är intresserad av)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Artist: Gatans Lag
Låt: Låt Mig Stanna Tre Dagar I Himmelen Innan Djävulen Vet Att Jag Är Död.

Har du någonsin undrar över hur Håkan Hellström hade låtit om han lirat punk? Kanske inte, men om du någonsin har så här har du svaret; Låt Mig Stanna Tre Dagar I Himmelen Innan Djävulen Vet Att Jag Är Död av Gatans Lag. En grymt bra låt från en grymt bra platta

Om du någonsin undrar över hur Håkan Hellström hade låtit om han lirat punk? Ja, här har du svaret; Låt Mig Stanna Tre Dagar I Himmelen Innan Djävulen Vet Att Jag Är Död av Gatans Lag. En grymt bra låt från en grymt bra platta

Artist: Gatans lag
Låt: Låt Mig Stanna Tre Dagar i Himmelen Innan Djävulen Vet Att Jag Är Död
År: 2013

Spotify länk: https://open.spotify.com/track/7ccRxpsG2fIw0xtljPMH2p?si=Aut5...


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Vackert avslutande violinstycke till en rätt bra film.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Medlem
Medlem

Asylums for the feeling av Silent Poets


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Moderator | Testpilot

Pewdiepies hyllning till T-series att de nu (fast ändå inte) är NUMBA WAN!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Bästa låten jag hört på nåt halvår:

Medlem

10 minuter kvar tills det nya albumet släpps:

Medlem

Lite Dreamtale igen.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Frilansare
Medlem

signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Joakim Palm:

10 minuter kvar tills det nya albumet släpps:

https://www.youtube.com/watch?v=Fx_HIfzsb58

Äntligen kan Jojje "städa rummet" P göra mig till en riktig alpha male.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Äntligen kan Jojje "städa rummet" P göra mig till en riktig alpha male.

Petersons 12 livsregler handlar inte så mycket om att bli en alpha-hane / hona.

De handlar mer om att hjälpa folk att hitta en meningsfull väg ur ett helvete av självförakt, lögner, beroenden, sorg, depression, mållöshet och självmordstankar - en eller flera av dessa.

För min del är han oerhört uppmuntrande att lyssna till, särskilt nu när livet emellanåt känns förjävligt i sorgen av någon vi snart förlorar. Jag hittade den här idag, bra läsning: https://www.cancerfonden.se/om-cancer/att-ha-forlorat-nagon-i...

Lyssnar på:

Skriv svar