Quiz – Borderlands

Medlem

Argh! Fick ett fel eftersom jag inte läste klart frågan ordentligt när namnet på en av de ursprungliga valvjägarna efterfrågades. Missade helt att frågan slutade "...i Borderlands 2", så jag klickade omedelbart på valvjägaren som var med i första spelet. Är så sur på mig själv, det var ett tag sedan jag hade 10/10.

Medlem

@Ercarret Välkommen i klubben! Vi var ett gäng som gick på den luringen.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

4/10 Korrekta svar!

"Come on everybody check me out, I'm dancin', I'm dancing'!

100% gissningar.
Spelade 1an innan jag visste vad en looter-shooter var, ogillade upplägget att du fick 10,000 bössor som var identiska förutom namn, färg och pyttelite stats. Prompt avinstallerade det och har inte tittat åt serien sedan dess.


signatur

I drank what?

Medlem

8/10, missade formationen och robotfrågan, för att vara otydlig

Har spelat 2:an med expansioner till svåraste svårighetsgraden, vännerna gav upp efter ett varv och det vart svårt att spel själv då, ser fram imot 3:an i vinter

Medlem

Fuuu, 9/10. Varför, åh varför fanns en fråga om tales xD. Visst, visste inte att det fanns ett mobilspel heller, så det hade jag inte kört, men enkel uteslutningsförmåga gjorde att svaret var ganska enkelt.

F.ö borde ni gjort frågorna svårare, typ "vad var det som gjorde Krieg till den psykopat han är" eller någon fråga om Hyperion, kommer dock inte på någon bra i det sambandet xD. Men fuck hyperion, greedy evil bastards! Finns få som haft samröre med hyperion som är bra, typ Athena. Jag som Krieg i hjärta och själ måste förinta hyperion för min och Tinas skull!

Medlem
Skrivet av Ercarret:

Argh! Fick ett fel eftersom jag inte läste klart frågan ordentligt när namnet på en av de ursprungliga valvjägarna efterfrågades. Missade helt att frågan slutade "...i Borderlands 2", så jag klickade omedelbart på valvjägaren som var med i första spelet. Är så sur på mig själv, det var ett tag sedan jag hade 10/10.

Hahaha var nära på den själv xD. Fick läsa om frågan några gånger innan jag såg att dom efterfråga spelbara xD

Medlem

8/10 BORDERLANDS är min religion

Medlem

9/10, trodde fråga 4 syftade på vem av de som är med ifrån de ursprungliga karaktärerna totalt sett.

Medlem

Gillar inte BorderLands. Testat 1an o 2an 1 timme vardera men de var inget för mig tyvärr.

6/10 Korrekta svar!
"Come on everybody check me out, I'm dancin', I'm dancing'!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

12
Skriv svar