Beslutsångest på Switch

Medlem
Beslutsångest på Switch

Tjena! Sitter här med lite beslutsångest nu. Är sugen på att köpa Octopath Traveler samt Xenoblades 2 till min switch. Tyvärr så har jag inte lika mycket tid att spela just nu som ja brukar och kommer därför inte kunna ta mig igenom ett utav dem på ett bra tag (snittar på kanske 1-2h per dag just nu)

Har försiktigt kollat runt lite på nätet om spelen men inte fått nån klar uppfattning om vilket som är ett "bättre" spel.
Vågar inte gräva djupare på random forums för sist jag gjorde det så kom det fram en ganska stor spoiler i spelen jag kollade efter och det vart då inte lika roligt.

Är sugen på det spelet som har bäst story att fördjupa sig i.

Tänkte därför höra med er här på FZ om det finns några som spelat bägge dessa spel och vilket ni skulle säga är det "bättre" spelet. (Kommer köpa bägge efter ett tag men det som jag inte köper nu kommer nog att få vänta tills efter/under sommaren)

Tack för alla svar!

Medlem

Såg att det fanns demo till Octopath nu så det blir att testa o se vad som händer

Medlem

Den är dyr, men det är värd pengarna!

sry.. läste inte innehållet, trodde du hade beslutsångest angående köpa konsollen?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Fragtjuv

Om man funderar på ungefär hur lång tid det tar att spela igenom ett spel så finna hemsidan https://howlongtobeat.com.

Tycker du ska satsa på Octopath Traveler. Äger ingen Switch så jag vet egentligen inte men det ser ju ruskigt mysigt ut.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

1
Skriv svar