Max Payne- och Alan Wake-skaparnas nya kommer få flera expansioner och dlc

Robot
Max Payne- och Alan Wake-skaparnas nya kommer få flera expansioner och dlc

Remedy kapar dock inte i Control för att sälja mer.

#control, #dlc, #expansioner, #remedy


Medlem

Om de hade idéerna för 2-3 år sedan bör de väl ha kunnat få in dessa i spelet?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Sillgam:

Om de hade idéerna för 2-3 år sedan bör de väl ha kunnat få in dessa i spelet?

Varför? Man har väl en jäkla massa idéer under en utvecklingsprocess. Många får man inte med i spelet av olika anledningar. Det är standard.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Varför? Man har väl en jäkla massa idéer under en utvecklingsprocess. Många får man inte med i spelet av olika anledningar. Det är standard.

Ok förlåt att jag ifrågasatte. Jag ska köpa all DLC oavsett så jag bryr mig inte i slutändan. Remedy har inte släppt något annat än 5/5 spel om du frågar mig så du behöver inte oroa dig för att jag ska strunta i spelet eller dess DLC.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Om de hade idéerna för 2-3 år sedan bör de väl ha kunnat få in dessa i spelet?

Jag förstår inte riktigt vad det är du föreslår? Att dom egentligen var klar för 6-12 månader sen, och har sen bara slösurfat fram tills att dom ska börja utveckla DLCt nu efter släppet 6-12 månader senare?

Om det släpps nu med den mängd content spelet har nu så är det så lång tid det tog att utveckla nuvarande mängd content


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Älskade Alan Wake men DLC:s var väl inget att hänga i julgranen. American Nightmare började intressant sen så handlade det mest om att spela samma bana om och om igen, kändes mest som ett lat sätt att förlänga speltiden... Tyvärr.

Medlem

@Anton Q: Ja absolut. Jag vill inte säga emot dig. Vi får väl helt enkelt vänta och se hur pass mycket innehåll spelet har när det släpps. Samt att se vad DLCerna är för något. Jag menar, bara för att horse armor var utvecklat efter Oblivion var färdigt betyder inte det att de inte kunnat slängt in något liknande i basspelet. Men det är ju min åsikt och åsikter är delade som vi vet.

eld
Medlem
Skrivet av B-itta:

Älskade Alan Wake men DLC:s var väl inget att hänga i julgranen. American Nightmare började intressant sen så handlade det mest om att spela samma bana om och om igen, kändes mest som ett lat sätt att förlänga speltiden... Tyvärr.

American nightmare var inget bra näe, men alan wakes dlc's var nog det absolut bästa med spelet!

https://alanwake.fandom.com/wiki/Special_1:_The_Signal
https://alanwake.fandom.com/wiki/Special_2:_The_Writer

Medlem

Kan vi inte bara få ett mörkt nytt Max Payne.

Medlem

@Cladrius: äger de ens Max Payne längre?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av joary639:

@Cladrius: äger de ens Max Payne längre?

Tror inte det, var väl Rockstar som gjorde 3:an? Spelat igenom det 2ggr men saknar den mer mörka tonen..

1
Skriv svar