Hej, spelhelg! Vad ska du lira?

Medlem

Borderlands GOTY Enhanced!
-härligt med bättre grafik, lite snabbare, smidigare rörelser, vettig FoV och allehanda goa QoL uppdateringar. Muskänslighaten e fortfarande lite skum out of the box, men det finns .inifixar för det.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Borderlands GOTY Enhanced!

Samma här. Har bara spelat igenom en gång sommaren 2015, då med en kompis. En del nostalgi inbakat i upplevelsen.


signatur

Övning ger träning.

Medlem

Blev sugen på bioshock infinite av någon anledning nyligen så kommer spela det. Blev också sugen på we the revolution efter recensionen här på Fz så kanske köper och testar för att se om det är kul.

Medlem
Medlem

Kommer bli Apex samt testa Raft igen se om de lagt till mer skoj.

Inaktiv
Skrivet av deadlotus:

Kommer bli Apex samt testa Raft igen se om de lagt till mer skoj.

Varje gång jag provat något annat MMO än WoW så har jag alltid blivit sugen på WoW igen. Slår aldrig fel

Backloggens befriare

Jag ska lira AFK och åka upp till Den Kungliga Hufvudstaden, Estocolmo och gå på Eddie Izzard! Med ca 3h sömn i kroppen inför fredagen och med lite tur, kanske lika mycket inför lördagen. Men jag är taggad ändå.

Trevlig spelhelg på er allihopa!


signatur

Ad hoc addendum

Inaktiv
Skrivet av keffkebab:

Jag ska lira AFK och åka upp till Den Kungliga Hufvudstaden, Estocolmo och gå på Eddie Izzard! Med ca 3h sömn i kroppen inför fredagen och med lite tur, kanske lika mycket inför lördagen. Men jag är taggad ändå.

Trevlig spelhelg på er allihopa!

Min syster såg honom igår och hon tyckte det var riktigt bra! Hoppas du/ni får den bra kväll!

Medlem

Börjat spela Pokemon GO, så lär väl ränna runt o jaga pokemons och raida. Riktigt kul att man faktiskt får röra på sig.

Medlem

Jag kommer spela PoE till ps4. Helt hooked

Backloggens befriare
Skrivet av anon_326725:

Min syster såg honom igår och hon tyckte det var riktigt bra! Hoppas du/ni får den bra kväll!

Härligt! Tack!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Huvudfokus på att göra klart Yoshi´s Crafted World samt att spela Hob på Switchen. Lär också dyka ned i Borderlands 2 igen. Om nu inte Football Manager kräver min totala uppmärksamhet ännu en helg...

Tråddemonen
Testpilot

Jobbar tyvärr hela helgen, så det blir Elder Scrolls Blades på mobilen och Sekiro om jag finner tiden.

Moderator | Testpilot

Hade planer på Borderlands 2, och även Grim Dawn med nya expansionen. Blev inte riktigt som jag tänkt och ska nu på bio och se Shazam istället, eller också kanske man säger?

Vi får se var vinden tar mig.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Börjat spela Pokemon GO, så lär väl ränna runt o jaga pokemons och raida. Riktigt kul att man faktiskt får röra på sig.

Ingen dum ide.
Jag började på våren förra året.
Det höll 1-2 månader iaf - kom ut mer än jag brukar.

Jag blev bra överraskad när jag år 2018 hittade flera gråhåriga gubbar och tanter i 50 års åldern, som gick runt och kasta pokebollar i parkerna. Jag som trodde att det bara skulle vara 12-24 åringar och sen jag 30+.

Så fel jag hade.

Inaktiv

Blir att försöka klämma in några timmar Far cry new dawn. Bättre än femman enligt mig. Har skoj varenda minut.

Medlem

Jag tänkte testa Sunless Skies och Unavowed, samt försöka komma igång med Borderlands 2 som jag aldrig körde mer än 20% på vid release! Blir skoj


signatur

//monster

Medlem

Borderlands 2 och Apex.

Medlem

Division 2 såklart !

Bara för att jag inte vill vara fiende med Jocke Bennet eller se en Bamseponny gråta så tänkte jag ge Witcher 3 en ny chans, jag har inga förhoppningar men får i alla fall se några vackra solnedgångar.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Joakim Palm:

Ingen dum ide.
Jag började på våren förra året.
Det höll 1-2 månader iaf - kom ut mer än jag brukar.

Jag blev bra överraskad när jag år 2018 hittade flera gråhåriga gubbar och tanter i 50 års åldern, som gick runt och kasta pokebollar i parkerna. Jag som trodde att det bara skulle vara 12-24 åringar och sen jag 30+.

Haha skön bild, jo jag har funderat lite på om man skulle skaffa 1till mobil med ett andra konto så kan man kanske klara lv4 raids på egen hand. Men den där gubben, hah ja vad säger man...

Inte helt lätt alla gånger att hitta raids när man själv vill. Men jo nog är det stor skillnad på minsta och äldsta spelaren jag sett. Rätt coolt att se typ en sisådär 50-60årig tanter sitta i bilen och trycka frenetiskt på en raid och stunden senare se en 9årig skrikande grabb springa runt i glädje efter han lyckas fånga en raidboss efter avklarad fight:D

Medlem

Blir en helg i RTS-tecken, har aldrig(!) kört igenom Starcraft 2, så jag köttar igenom kampanjerna och försöker vara så taktisk jag kan.

Medlem

Spelar Horizon Zero dawn just nu, det växer på mig. Fantastisk värld där vegetationen och ljuset är i mästarklass. Har haft lite svårt att köpa striderna fullt ut, försökte för länge att försöka använda fällor och stealth men det fungerar tyvärr inte speciellt bra. Segt och osmidigt. Nu krigar jag på som värsta mördarmaskinen och spelet blev genast roligare.

Vid sidan spelar jag Yoshi's crafted world, Metroid Samus returns, Division 2 och Persona 5. Känns lite övermäktigt att hinna med så hoppas att bli klar med åtminstone Yoshi och Metroid under helgen.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Avstängd

Borderlands 1 och 2. Måste firas här. Efter 3 kommer ut på PC som jag ska köpa slänger jag 1 och 2 (PS3) för att återköpa dom igen till PC. En plattform jag vanligen bojkottar.

KoP
Medlem

Blir att dra sista episoden av TWD - The Final Season och sen lite MC och Generation Zero å ev. lite gottande med C64 Minin.

Medlem

Blir nog lite Gwent idag och mangaläsning. Är grymt sugen på att köpa Thronebreaker, men ska försöka att hålla tålamodet tills det reas ut (påskrea måntro?)

Medlem
Skrivet av Freakon:

Spelar Horizon Zero dawn just nu, det växer på mig. Fantastisk värld där vegetationen och ljuset är i mästarklass. Har haft lite svårt att köpa striderna fullt ut, försökte för länge att försöka använda fällor och stealth men det fungerar tyvärr inte speciellt bra. Segt och osmidigt. Nu krigar jag på som värsta mördarmaskinen och spelet blev genast roligare.

Grymt bra spel! Jag spelar på liknande sätt, dvs jag struntar i fällorna och krigar bara på. Och så använder jag rope caster flitigt. Väldigt effektivt. Mot de största maskinerna blir det dock fällor. Då lägger jag ut en större härva av fällor någonstans, sedan lockar jag maskinen genom härvan. Men efter det krigar jag på som vanligt!

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Willkommen! Det där backlogs-dilemmat är man ju bekant med

Tack! Jo den där berömda backloggen.. Steam reor, playstation plus spel. Svårt att hänga med

Skrivet av Joakim Bennet:

@Starksprit:
Välkommen!

Ska lira vidare på Red Dead 2 nu. Sån avig känsla bara... 64% in.

Tack! Fräcka fredag har varit tradition för mig och sambon ett bra tag nu! Var väl på tiden man faktiskt registrerade sig. Har ju hängt på SweC sen 2010.

Borde också köra mer Red Dead 2. ligger väl runt 60%. Finns fasiken alldeles för mycket att göra!

Medlem

Lite spelande av MLB The Show 19 och ett påbörjande av Elder Scrolls Online, hellre sent än aldrig!

Medlem

Köpte Rising Storm 2 efter att ha spelat de under deras free weekend. Känner mig utbränd dock nu efter att ha krigat i jungeln och lyssnat på Vietnam era-musik hela veckan så började precis spela Metro: Exodus. Älskar spelet än så länge!

12
Skriv svar