Joker[2019] Trailer

Medlem
Joker[2019] Trailer

En ny Joker origin film kommer 4 oktober och trailern har nyligen släppts. Jag måste säga att denna verkar väldigt intressant. Joaquin Phoenix är en riktigt bra skådis och av det man får se i trailern verkar han passa rollen som Jokern.

Trailern får nog 10/10, jag hoppas filmen blir bra.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Releasehästryttare

Vetefasiken om jag gillar looken på den Jokern och nya Jokern i Tv serien Gotham

@Fezk: Och nej, en Joker origin story där batman inte kastar ner han i en kemikalie mix kan absolut inte få 10/10!

Medlem

@Devan:

Mjamje, jag tycker han ser helt ok ut i trailern och hur hans nya story ser ut återstår att se om det är bra. ^^

Du kanske föredrar tatuerade emo Jokern? DaMaGeD ;P


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Svårt att uttala sig efter en trailer, men det kan bli bra.

En klart mer intressant version av Jokern än i Suicide Squad.

Releasehästryttare

@Fezk: Haha, nej, de flesta sa ju att suicide patrol sög så skippade den

Tråddemonen
Testpilot

Har alltid sett Jokern som en psykopat som har svårt att uttrycka sig och väljer skratt, komedi och absurd våld för att mörklägga sina planer och hur han kommer att agera. Vilket är hans tillgjorda personlighet för att förvirra alla som kommer i hans väg och skapa kaos, inte bara agerande men även skapa kaos hos dem som försöker att förstå sig på honom. Jokern ska inte ha något ursprung, för hans mystik om hans tidigare liv är vad som gör honom till den skurk han är.

Inaktiv

Jokern har blivit ett tydligt exempel på hur många ikoniska karaktärer gått för många varv och nu blivit något av karikatyrer på sig själva.

Men fortfarande intressant för de som inte varit med så länge förstås.

Det kommer ju nya kids varje dag.

För oss "gamlingar" får vi väl i alla fall hoppas att någon nån gång kommer upp med några nya karaktärer och grejer som kan kännas nya och relevanta.

Releasehästryttare

@Fezk:

Medlem

Jack Nicholson är bäst.... Än så länge. Joaquin Phoenix är en väldigt bra skådespelare så jag hoppas det levereras


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Releasehästryttare

@Fezk: Nu har den riktiga trailern landat!

Håll hårt i masken!

Medlem

Som en person som inte står ut med superhjältefilmer (speciellt Marvels) då jag tycker att varenda en är förutsägbar och tråkig, så måste jag säga att jag ser fram emot den här. Alla trailers för tankarna snarare till filmer à la Scorsese och Tarantino än DC och Marvel.

Medlem
Skrivet av Devan:

@Fezk: Nu har den riktiga trailern landat!

Håll hårt i masken!

https://youtu.be/rgXplohCw5o

Hehe såg den förut, tycker den första var bättre, men denna var trevlig den också.

Jag hoppas att filmen blir bra, Joaquin Phoenix ser ut att gå all-in för rollen iallafall.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Ser intressant ut.

Skribent

Nog, den filmen jag ser mest fram emot iår. Vet ingenting och vill inte veta någonting, att det är Joaquin Phoenix och Jokern räcker för mig. Lite oroväckande dock att regissören endast gjort massa komedier förut typ Hangover, Roadtrip, Old School, Starsky and Hutch o.s.v. Inte att det är dåliga filmer alltså men jag vill inte att det här ska vara någon komedi, utan en mörk film.

Nåja, vi får se på premiären tills dess håller jag mig ren på mer information.

Releasehästryttare

Ign ger filmen ett helt ok betyg

Moderator | Testpilot
Skrivet av Devan:

Ign ger filmen ett helt ok betyg

https://youtu.be/kozkmhIyP0I

Inte bara IGN, många fler gör samma sak. Helt klart mer intresserad av den här filmen nu.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Releasehästryttare

@uberpwnage2.0: Mm kollade Imdb nu och den ligger på galna 9.7 från 500+ röster så många som ger den fullpott.

Kanske skall ta och se den på bio snarare än senare då

Edit: Suck .. Vi här får vänta tills 4 oktober innan den kommer till oss -.-

1
Skriv svar