Bekräftat – Borderlands 3 i september, ny trailer ute

Robot
Bekräftat – Borderlands 3 i september, ny trailer ute

Lite väl många stavfel i den där artikeln.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Vet ni om det är bekräftat att det släpps på steam 6 månader senare? Randy insinuerade ju det men bekräftade inget.

Gen
Medlem
Skrivet av jk78ki:

Vet ni om det är bekräftat att det släpps på steam 6 månader senare? Randy insinuerade ju det men bekräftade inget.

Ingen vet och vi sitter som på nålar :s

Redaktör
Skrivet av jk78ki:

Vet ni om det är bekräftat att det släpps på steam 6 månader senare? Randy insinuerade ju det men bekräftade inget.

Ej sett något om att det bekräftats, bara Randys antydningar. Men... han brukar vara pratglad, så om det stämmer känns det som att det finns god chans att han kommer prata om det inom inte alltför lång tid.


signatur
Medlem

Rättelse: Borderlands-remastern släpps om 17 minuter förutsatt att jag räknat rätt.


signatur

Övning ger träning.

Redaktör
Skrivet av Seybsnilksz:

Rättelse: Borderlands-remastern släpps om 17 minuter förutsatt att jag räknat rätt.

Alltid skönt när någon gör jobbet åt en.

Tack, fixat.


signatur
Gnällkuk
Skrivet av Seybsnilksz:

Rättelse: Borderlands-remastern släpps om 17 minuter förutsatt att jag räknat rätt.

Det har du inte Den släpps 19:00 ikväll för Steam. Den rullar ut tre timmar tidigare för konsol

Skrivet av Tomas Helenius:

Alltid skönt när någon gör jobbet åt en.

Tack, fixat.

https://twitter.com/Borderlands/status/1113132299497889792


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Fine, I'll make my own launcher.

With blackjack. And hookers


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Seybsnilksz:

Rättelse: Borderlands-remastern släpps om 17 minuter förutsatt att jag räknat rätt.

Tack för det! Suttit och uppdaterat hela dagen för uhd packet till handsome collection. Förmodar att det släpps samtidigt.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Det har du inte Den släpps 19:00 ikväll för Steam. Den rullar ut tre timmar tidigare för konsol

https://twitter.com/Borderlands/status/1113132299497889792

Googlar jag 15:00 BST så står det 16:00 i Sverige? Aja, vi får se inom en snar framtid.


signatur

Övning ger träning.

Skrivet av Seybsnilksz:

Googlar jag 15:00 BST så står det 16:00 i Sverige? Aja, vi får se inom en snar framtid.

men det e som sagt bara för Konsol.. för steam står det 18:00bst


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Gnällkuk
Skrivet av Seybsnilksz:

Googlar jag 15:00 BST så står det 16:00 i Sverige? Aja, vi får se inom en snar framtid.

Skrivet av Snake Plissken:

men det e som sagt bara för Konsol.. för steam står det 18:00bst

^ BST = British summer time, dvs en timme bakom oss.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skrivet av trickeh2k:

^ BST = British summer time, dvs en timme bakom oss.

??? ja jag vet !!??


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Så om jag förstått detta rätt. Så kommer alltså Borderlands 1 REMASTERED kl 19. Man får det gratis om man redan äger Borderlands 1. Jag har tyvärr inte det utan bara Handsome Collection, alltså 2 och Pre-sequel, båda dessa ska få nå HD texture packs idag också, om jag fattat det rätt? Försöker googla men allt är så jävla oklart.

Gnällkuk
Skrivet av Snake Plissken:

??? ja jag vet !!??

^ = "What he said", förklaringen var givetvis för personen ovan. Har du aldrig hängt i forum/reddit tidigare? Andas! :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

UHD packet finns för nedladdning på ps4 nu. Dock är det bara 1,4gb. Känns snålt.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Gnällkuk
Skrivet av Prixm:

Så om jag förstått detta rätt. Så kommer alltså Borderlands 1 REMASTERED kl 19. Man får det gratis om man redan äger Borderlands 1. Jag har tyvärr inte det utan bara Handsome Collection, alltså 2 och Pre-sequel, båda dessa ska få nå HD texture packs idag också, om jag fattat det rätt? Försöker googla men allt är så jävla oklart.

Det är sjukt oklart. Det enda som är säkert är att det räcker med att ha basspelet för ettan för att få alla DLC och HD gratis. För att få det till tvåan och pre-sequel verkar det som om det krävs Handsom Jack Collection, men även där finns det ingen tydlig info. Avsaknad av detta eller brist på klargörande från Gearboxs sida skulle jag tolka som att HJC krävs.

Båda uppdateringarna för ettan, tvåan och pre-sequel ska rulla ut 19.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skrivet av trickeh2k:

^ = "What he said", förklaringen var givetvis för personen ovan. Har du aldrig hängt i forum/reddit tidigare? Andas! :>

aahh okej.. nej jag e aldrig på reddit och sällan på forum.. Jag följde den vita kaninen istället


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Gnällkuk
Skrivet av Snake Plissken:

aahh okej.. nej jag e aldrig på reddit och sällan på forum.. Jag följde den vita kaninen istället

Jag förstår, man blir väl lite färgad av att man själv tror att många är som en själv och då hänger med på saker som känns som självklara sedan decennier. Fel av mig, så sorry för det. Akta dig för kaninhålet!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Sedär på min födelsedag, timing.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Jag äger enbart Borderlands 2 game of the year edition och vanliga pre sequel, alltså inte Handsome jack collection.. Kommer jag ändå få tillgång till UltraHD paketen? Eller måste jag äga själva Handsome Jack collection?

fint med ett datum! Men jag tycker det e tråkigt att det e ännu ett spel som släpps exclusive på Epic.. Får verkligen hopas att det bara e 6månader som Randy hintade om, så man inte behöver vänta så himla längre.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Update, till ps4 Handsome Collection.
Det var en patch som kom i dag, 1.05 som var på 1,4gb.
Uhd packet väger in på c:a 15,8gb.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Moderator | Testpilot
Skrivet av Sarlexz:

Jag äger enbart Borderlands 2 game of the year edition och vanliga pre sequel, alltså inte Handsome jack collection.. Kommer jag ändå få tillgång till UltraHD paketen? Eller måste jag äga själva Handsome Jack collection?

Från vad som sagts så måste man äga The Handsome Jack Collection. På Steam så ligger ändå Borderlands 2 separat, det finns inget i din lista som heter "The Handsome Jack Collection" som man startar och sedan väljer man spel.

Här förklarar man det som att THJC är en "konsol-grej" medans att Borderlands 2 och The Pre-sequel får uppdateringar separat på PC.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

@uberpwnage2.0: Okej... Det återstår att se om jag får uppdateringen eller inte.. Tack för svar!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Sarlexz:

@uberpwnage2.0: Okej... :/ Tack för svar..

Tjo! Uppdaterade mitt inlägg. På PC bör det räcka med att äga spelen bara.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Tjo! Uppdaterade mitt inlägg. På PC bör det räcka med att äga spelen bara.

Tack för hjälpen Ja hoppas det är så!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Sarlexz:

Tack för hjälpen Ja hoppas det är så!

Så är det! Jag fick GOTY-versionen av första spelet och Borderlands 2 har fått en uppdatering Bara tuta och köra.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Så är det! Jag fick GOTY-versionen av första spelet och Borderlands 2 har fått en uppdatering Bara tuta och köra.

Ja hittils har jag bara fått uppdateringen till pre sequel, men lär få den till borderlands 2 också snart

12
Skriv svar