Borderlands 3-fan tror sig ha luskat fram releasedatum i oktober

Robot
Borderlands 3-fan tror sig ha luskat fram releasedatum i oktober
Medlem

Låter rimligt att rida på försäljningen av Borderlands remastern och den upphottade handsome-kollektionen som släpps om två dagar.

Jag tror Borderlands populäritet kan överraska många och det skulle inte förvåna mig om trean slår föregångaren på fingrarna när det kommer till försäljning.

Medlem

Inget rdr2 denna höst som stör. Alla utvecklare kan chilla.

Medlem

Kanske stämmer, men folk har fan för mycket fritid! 😎


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Får se om man blir klar med Warframe till dess.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

jkw
Medlem

10/01. Dvs 10 Januari.

Medlem
Skrivet av jkw:

10/01. Dvs 10 Januari.

-Inte i Amerikanskt datumformat.. Dom kör Månad/Dag/År.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Gnällkuk

Varför står det då ”10:e oktober är hetaste datumet”?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv

Är det inte 1a Oktober som är det hetaste budet??

Medlem

Låter långsökt. Men kul om det visar sig stämma.

Medlem

Inklusive rykten och borttagna tweets att det kommer bli Tencent Store Exclusive


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Inklusive rykten och borttagna tweets att det kommer bli Tencent Store Exclusive

Nice!


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Njae, kan inte säga att det är nice alls.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Dom tre tidigare Borderlands-spelen har släppts i oktober/september/oktober

Borderlands, Borderlands 2 och Borderlands the Pre-Sequel släpptes samtliga på en tisdag. Den 1:a oktober i år är också en tisdag.

Så, jag tror definitivt att den 1:a oktober stämmer.

jkw
Medlem
Skrivet av Zymac:

-Inte i Amerikanskt datumformat.. Dom kör Månad/Dag/År.

Det vet jag. Det jag menade var lite ironi till att det är dags för 'murikaner att göra som resterande världen.

Medlem

@jkw: Gotcha ...men då tappar dom ju sina "specialhögtider" som pajdagen 3.14 och urfåniga 4.20 m.fl. !!!


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar