Låt oss göra det! Låt oss rösta fram formkurvan för Borderlands-serien

Robot
Låt oss göra det! Låt oss rösta fram formkurvan för Borderlands-serien

Från Borderlands till Tales from the Borderlands.

#borderlands, #borderlands-2, #borderlands-3, #gearbox-software


Medlem

Jag har alltid tyckt att de spelen är strykfula och långtråkiga/tjatiga. Förstår inte alls grejen med dem.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Älskar tvåan! Ett av mina personliga favoritspel från förra generationen. Spelkänslan är underbar i det, plus humorn!

Medlem

Lirar just nu 2an i vr. Lite udda känsla mot vanliga Borderlands 2, men ack så jävla bra!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Gillar spelen och deras grafik, men det är sån tråkig "bullet sponge" i spelen bara.
Så jag är inte hypad alls för 3an faktiskt. Men får se om det är bättre eller inte i det.

Medlem

Klasserna i ettan är bäst.

Medlem

Lika tråkiga allihopa.

Medlem

Älskar humor i spelen, har otaliga timmar i BL2. Tales överraskade också stort, mycket bättre än förväntat.
Nr 3 kan inte komma snart nog 🙂

svår röstning vilka dlc räkner ni med osv..tiny tina dlc för borderlands 2 är ju liksom en femma lungt..men border lands 2 är en 4 i mina ögon.
borderlands 2 utan dlc är knappt 4


signatur

New life, New hope

Gnällkuk
Skrivet av Metroid:

Jag har alltid tyckt att de spelen är strykfula och långtråkiga/tjatiga. Förstår inte alls grejen med dem.

Ja, och jag har aldrig förstått vem fan som vill gå runt med superpixliga yxor och hugga i pixliga block. Minecraft tilltalar mig inte för fem öre, men jag kan inte förneka att det verkar vara ett bra spel för det. Counter-strike har jag heller aldrig någonsin gillat, då gillar jag ändå verkligen fps-spel. Spelat Fortnite 3ggr totalt tror jag - det säger ju mer om mig än spelen


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Metroid:

Jag har alltid tyckt att de spelen är strykfula och långtråkiga/tjatiga. Förstår inte alls grejen med dem.

Är det verkligen så svårt för dig att förstå?

Medlem
Skrivet av Metroid:

Jag har alltid tyckt att de spelen är strykfula och långtråkiga/tjatiga. Förstår inte alls grejen med dem.

Fps blandat med diablo med en för vissa charmig grafik och tonvis med komedi och easter eggs. Det är det som är grejen för oss som gillar serien. Jag själv gillar bara fps när det är loot fps så man får mer än bara att skjuta, vilket för mig känns för barebone

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

svår röstning vilka dlc räkner ni med osv..tiny tina dlc för borderlands 2 är ju liksom en femma lungt..men border lands 2 är en 4 i mina ögon.
borderlands 2 utan dlc är knappt 4

Jag antar att det är hela spelet med dlc, fast grundspelet i första hand. Så då låter det som du tycker som mig, en 4a. Aw, man känner så hårt för Tina i det dlc:t. Var ju så man vart lite tårögd, hade hela spelet vart som det så hade jag oxå kunnat tänka mig en 5a, ja förutom att jag kanske inte hade velat att hela spelet skulle utspela sig i/på ett brädspel. Men att man fått se karaktärerna mer sårbara

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Är det verkligen så svårt för dig att förstå?


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

1
Skriv svar