Ny grafik och nytt spel – allt Borderlands-nytt på ett ställe

Robot
Ny grafik och nytt spel – allt Borderlands-nytt på ett ställe

Här har du gårdagens nyhetsflod på ett bräde.

#borderlands, #borderlands-2, #borderlands-3


Medlem

Förstår inte varför dom ska lägga så mycket jobb på dom gamla spelen nu när trean ska komma? Schysst fanservice såklart men ändå.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Förstår inte varför dom ska lägga så mycket jobb på dom gamla spelen nu när trean ska komma? Schysst fanservice såklart men ändå.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Förstår inte varför dom ska lägga så mycket jobb på dom gamla spelen nu när trean ska komma? Schysst fanservice såklart men ändå.

Det är såklart för att fixa lite hype innan 3:an kommer.
Jag tror inte att dom behöver lägga så mycket jobb på att uppdatera texturer, men vi får väl se hur omfattande det är.

Själv så ska jag nog börja spela lite pre-sequel i helgen, gillade 2:an, men jag tröttnade lite i mitten på sista expansionen(Tiny tina)
Krieg och Gaige var rätt coola.

Gen
Medlem
Skrivet av Zidious G:

Förstår inte varför dom ska lägga så mycket jobb på dom gamla spelen nu när trean ska komma? Schysst fanservice såklart men ändå.

Gratis är gött!

Skrivet av Zidious G:

Förstår inte varför dom ska lägga så mycket jobb på dom gamla spelen nu när trean ska komma? Schysst fanservice såklart men ändå.

Det får förmodligen fler att köpa uppföljaren, såklart.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

The Handsome Collection kostar just nu 13,71 euro på steam, ordinarie 205,19 euro.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hoppas att det blir större variation på banorna. Tvåan hade i princip en massa bruna banor. Staden såg riktigt häftig ut och hoppas på mer sånt.

Medlem
Skrivet av Seraium:

The Handsome Collection kostar just nu 13,71 euro på steam, ordinarie 205,19 euro.

all bought and paid for, tack för tipset!


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Seraium:

The Handsome Collection kostar just nu 13,71 euro på steam, ordinarie 205,19 euro.

Som jag nämnde tidigare, personligt pris. Kan vara billigare för andra.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

De grafiska uppdateringarna kan ju inte vara sådär ultrastora med tanke på att inte ens 3:ans grafik känns sådär superuppdaterad i mitt tycke.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

De grafiska uppdateringarna kan ju inte vara sådär ultrastora med tanke på att inte ens 3:ans grafik känns sådär superuppdaterad i mitt tycke.

Högre upplösning, mer polygons, mer detaljer osv? Finns nog en hel del dom kan uppdatera.

Medlem

Nu fick jag ett jäkla sug igen... Körde aldrig pre-sequel men 2an var grymt. Får testa 1an när uppdateringen kommer.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

borderlands 2 med alla dlc osv samt borderland presequel med allting till kostar just nu 14 euro ist för 200 euro


signatur

//monster

1
Skriv svar