Borderlands 3 är äntligen avtäckt – se första trailern!

Robot
Borderlands 3 är äntligen avtäckt – se första trailern!

Gearbox kickar igång "the year of Borderlands"

#borderlands, #borderlands-3, #gearbox-software


Medlem

Men inte nån remaster av ettan till PC verkar det som..

Edit: Det stod steam på videon, han glömde nog bara att nämna det.

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv

Är det bara jag eller såg grafiken väldigt gammal ut? Trist med tekniska problem under trailern så ska kolla närmre senare men detta var ungefär identiskt med 1'an och 2'an. Tech demon de visade upp för 2 år sedan var galet mycket snyggare.
Visst bara en Tech demo men de jobbar trots allt med världens kraftfullaste spelmotor. Behöver inte betyda att spelet inte blir kul men skadade lite av hypen.

Medlem

Grym Trailer + skit grymt att man såg Rhys från tales of the borderlands

Inaktiv

När skulle de visa det andra spelet som förhoppningsvis är Duke Nukem?

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Är det bara jag eller såg grafiken väldigt gammal ut? Trist med tekniska problem under trailern så ska kolla närmre senare men detta var ungefär identiskt med 1'an och 2'an. Tech demon de visade upp för 2 år sedan var galet mycket snyggare.
Visst bara en Tech demo men de jobbar trots allt med världens kraftfullaste spelmotor. Behöver inte betyda att spelet inte blir kul men skadade lite av hypen.

https://www.youtube.com/watch?v=-cw2gXq83n8

Håller med, av det man fick se så såg det ut ungefär som mer av Borderlands 1-2. Hade förväntat mig lite mer av det grafiska.

Med det sagt så kanske det blir ett kul spel. Jag tyckte 1-2 var helt ok i co-op, inget speciellt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Mer får vi veta 3:e april!!


signatur

CPU: AMD Ryzen 9 5900X | AIO: Alpenföhn Gletscherwasser 360mm HS | MB: ASUS ROG CROSSHAIR VIII DARK HERO (Wi-Fi) X570 | GPU: MSI GeForce RTX 3090 SUPRIM X | RAM: Team T-Force Xtreem ARGB 4x8GB (32GB) DDR4 3600 MHz CL14 | PSU: ASUS ROG Thor 850W | SSD: WD Black SN850 Gen 4 SSD 2TB | CASE: Phanteks Eclipse P500A

Inaktiv

På tal om grafiken, vad har hänt med Liliths ansikte? Sju svåra år sedan Borderlands 2 eller?

Releasehästryttare

GAME OF THE YEAR! #hype

Medlem

Jag fattade ingenting av dessa trailers...snabba klipp och vad är det man får egentligen? Köper man samma spel igen? Har inte spelat Borderlands, försökte spela det men var så sjukt tråkigt i Solo.

*edit* Ah, såg nu trailern för trean....den hade ju lite mer mening iaf.

Medlem
Skrivet av anon_326400:

När skulle de visa det andra spelet som förhoppningsvis är Duke Nukem?

Det är Bulletstorm med Duke Nukem som spelbar karaktär.

Releasehästryttare
Skrivet av Korken:

Jag fattade ingenting av dessa trailers...snabba klipp och vad är det man får egentligen? Köper man samma spel igen? Har inte spelat Borderlands, försökte spela det men var så sjukt tråkigt i Solo.

*edit* Ah, såg nu trailern för trean....den hade ju lite mer mening iaf.

Well there is your problem, spela borderlands 2 i stället .. betydligt bättre spel än 1an, kan rekommendera tales of the borderlands också, spelade det i höstas och hade mycket roligt med det.

Medlem

Känns lite sent ute...

Medlem

Har som varit småsugen på dessa länge, men aldrig slagit till.
ÄLSKADE Tales of the Borderlands dock. Ett av de bästa spelen jag spelat senaste 5 åren.

Medlem

Blire några nya klasser?


signatur

Meep!

Moderator | Testpilot

Hypad men samtidigt inte. Problemet med trailern är att vi inte egentligen får se något nytt. Allt vi såg hade likaväl kunnat varit en expansion/dlc till Borderlands 2. Vad är det nya som ska locka folk till att köpa det här spelet?

Någonstans så är det såklart inget fel med mer Borderlands, men i samma veva så måste en ny uppföljare som de jobbat 5 år med ge oss något nytt också.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hypad men samtidigt inte. Problemet med trailern är att vi inte egentligen får se något nytt. Allt vi såg hade likaväl kunnat varit en expansion/dlc till Borderlands 2. Vad är det nya som ska locka folk till att köpa det här spelet?

Någonstans så är det såklart inget fel med mer Borderlands, men i samma veva så måste en ny uppföljare som de jobbat 5 år med ge oss något nytt också.

Håller helt med. Dom verkar inte heller löst problemet med på tok för mycket ointressanta skräpvapen - mer istället.

Tror säkert det blir bra, men ingenting som gjorde mig avsevärt intresserad.

Medlem

Saxofon i en trailer = köp

Medlem

STOP!...... I SAID STOP... CEASE THIS AT ONCE!
My pee pee can only get so erect!


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Kan det ha varit tiny tina som skymtade förbi där? Såg ut att vara en av de spelbara karaktärerna också?

Medlem

Borderlands 3? Känns som en trailer för Borderlands 1 eller 2. Har ju inte hänt någonting.

Medlem

Hade kul i tvåan med en kompis men aldrig spelat en så dålig implementering av ett fps spel på pc innan, dessutom kunda jag bara spela korta stunder innan jag blev åksjuk, och jag har spelat mycket fps och blir inte åksjuk i något annat spel alls. Så är inte speciellt taggad på 3'an efter spelat 2'an

Inaktiv

Inte för att vara sådan men... såg väldigt meh ut. Mer av samma sak helt enkelt och då tycker jag ändå man hinner bli kräktrött på Borderlands-spelen innan man ens är halvvägs igenom dem.

Tja, om man gillar den gamla varan kommer man nog älska det här.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Tja, om man gillar den gamla varan kommer man nog älska det här.

Liksom.... Dom visade ett vapen som sprang med sina egna ben!
Sån galenskap är anledningen varför jag älskar Borderlands.
Eller Geväret i borderlands 2 som skjuter exploderande svärd!


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Moderator | Testpilot
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Tja, om man gillar den gamla varan kommer man nog älska det här.

Lite det jag är rädd för. Randy snackade om att skillnaden mellan Borderlands 2 och 3 skulle vara lik GTA 3 till 4, vilket ändå var ett stort kliv.

Tyvärr ser mycket av det vi får i trailern mycket ut som vad vi fått från de tidigare titlarna. Coolt att man kommer (om jag förstått det rätt) spela som alla de tidigare karaktärerna, men annars vet jag inte riktigt vad som ska få det att kännas fräscht.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Athretil:

Saxofon i en trailer = köp

Haha, han är ju KUNG!!

FM-guru
F.d. Sisyr

Ser hittills ut som Borderlands 2.5 eller nått. Men vi får väl se.

Medlem
Skrivet av Korken:

Jag fattade ingenting av dessa trailers...snabba klipp och vad är det man får egentligen? Köper man samma spel igen? Har inte spelat Borderlands, försökte spela det men var så sjukt tråkigt i Solo.

*edit* Ah, såg nu trailern för trean....den hade ju lite mer mening iaf.

Testade också BorderLands 1 & 2 i solo och fastande inte för de. Lirade dock bara nån timme. Efter denna video och många hyllnings texter som jag läst till B1 o B2 så blir jag sugen att ta mig an de. Tänkte börja med 1an men väntar nog till den där remastern så jag kan få lite bättre fräschare grafik då originalet är så pass gammal med nästan 10år på nacken. Iofs så åldras "Sel Shading" tekniken bästa av alla. Men kör på remastern ändå när de kommer snart.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skriv svar