Cyberhype! Årets E3 blir viktigast i hela CD Projekts historia

Robot
Cyberhype! Årets E3 blir viktigast i hela CD Projekts historia

Men man tar inte med sig någon popstjärna till L.A.

#cd-projekt, #cyberpunk-2077, #the-witcher


Medlem

De säger ju att Lady Gaga kanske inte är med på E3, men det utesluter inte att hon kan ändå vara med i spelet. Tycker det känns spännande att blanda in kända artister, som bländer in i en annan värld.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Cyberpunk releasedatum i slutet av året/början på nästa och avtäckande av det andra spelet inc för E3!

Medlem
Skrivet av Superfly74:

De säger ju att Lady Gaga kanske inte är med på E3, men det utesluter inte att hon kan ändå vara med i spelet. Tycker det känns spännande att blanda in kända artister, som bländer in i en annan värld.

Jag instämmer, kul om hon är med. Artister verkar vara stort i den världen, jacktryck, idoldyrkan mm.. Skulle vara kul om hon spelade en popdiva och släppte en bra singel tillsammans med släppet👍

Medlem

Dom kommer inte ha med sig Lady Gaga? Va?

Nu verkar folk veta nått jag inte vet


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Dom kommer inte ha med sig Lady Gaga? Va?

Nu verkar folk veta nått jag inte vet

TMZ rapporterade att man såg Lady Gaga vid CD Projekt Red's kontor i Polen om jag inte minns fel.

Ambassadör
Xbox

E3 HYPE!


signatur

Jump in.

Medlem

Antagligen releasedatum för Cyberpunk, att de berättar vad deras nästa AAA+ spel är för något och lite gameplay o grejjer för mobilspelet skulle ja tippa på

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Dom kommer inte ha med sig Lady Gaga? Va?

Nu verkar folk veta nått jag inte vet

Bra att du frågade för jag fattade själv ingenting.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Datum för Cyberpunk och lite större trailer än Cyberpunk första teaser för deras nya spel?

Medlem

Hoppas deras andra aaa project är något Witcher relaterat. Annars är det väl 2025 som gäller.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Om de säger att förra året var deras Största e3 någonsin, så förväntar jag mig inte mer än en spelsession på Microsofts konferens. Förra året var allt de hade en 2 minuter trailer så det blir ju inte alltför svårt att toppa det.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Om de säger att förra året var deras Största e3 någonsin, så förväntar jag mig inte mer än en spelsession på Microsofts konferens. Förra året var allt de hade en 2 minuter trailer så det blir ju inte alltför svårt att toppa det.

Öööh, förra året visade man upp 50 minuter Gameplay för pressen. Från ett spel som inte visat någonting annat än en (skitläcker) teaser sen det utannonserades för flera år sedan.

Skulle nog vilja påstå att det var ganska stort och därmed även lite svårt att knäcka

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Jag instämmer, kul om hon är med. Artister verkar vara stort i den världen, jacktryck, idoldyrkan mm.. Skulle vara kul om hon spelade en popdiva och släppte en bra singel tillsammans med släppet👍

Låter kanon. Du har huvet på skaft du!!! Visst, det hade blivit helt klart kanske det häftigaste faktiskt. Just med idoldyrkan och att man behandlar de som änglar av något slag. Jag är ju själv från Polen (å nej, han sa det), så jag är riktigt stolt över CD Project känner jag. Sen håller jag på med konst själv, och ska snart ut och jobba professionellt med det. Men, ja, tillbaka till ämnet. Det kraver en mycket talangfull författare till något sådant. Det måste vara en del av Cyberpunk världen, och jag lovar dig att de kommer göra ett gott jobb, tror jag. En singel hade vart tuff, som du säger. haha, ja.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

@Superfly74
Heja Polen! 🇵🇱

Medlem
Skrivet av Renfis:

Öööh, förra året visade man upp 50 minuter Gameplay för pressen. Från ett spel som inte visat någonting annat än en (skitläcker) teaser sen det utannonserades för flera år sedan.

Skulle nog vilja påstå att det var ganska stort och därmed även lite svårt att knäcka

Men det spelar ju ingen roll om de visar upp 10 spel om ingen (förutom en liten skara pressfolk) får se det. Varför ska jag bry mig om att CDPR är på E3 om de inte visar mig något?

1
Skriv svar