Wolfenstein: Youngblood släpps i sommar

Robot
Wolfenstein: Youngblood släpps i sommar

"I promised myself. I promised I'd kill nazis for you."

#machinegames, #releaselistan, #wolfenstein-youngblood


Eh, "Far Cry: New Dawn" - vibbar, men jag tror faktiskt W:YB var först.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Usch vilka stela karaktärer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Geeks Gaming

Blir mer sugen att installera "första" då jag va extremt besviken på 2an. Och tyvärr ser detta inte mycket bättre ut

Releasehästryttare

Wolfenstein utan Blasko, är ju som att ha ett Duke nukem utan the duke himself.

Medlem

Ser ganska dåligt ut


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Jag kanske börjar bli gammal men var alldeles för mkt ”fuck” för en 2 min trailer.

Medlem

Äh, va gnälliga ni är, jag tycker det ser asfränt ut

+stort fan av II:an

Medlem

Tyckte det såg helt ok ut, tyckte tvåan var helt ok också bortsätt från "twisten" mot slutet och man kunde hanterat det på något annat sätt. Så blir nog ett köp på någon rea helt klart.

Medlem

Kommer ju sakna Blazko lite men han verkar ju figurera på ett eller annat sätt åtminstone, ser ut att vara mer av det goa från de nya Wolfensteinspelen fast Coop så det lär ju bli bra röj.

Medlem

Ser riktigt roligt ut, sen att det har co-op gör det till ett givet köp då det finns ungefär 0.023 nya coop spel.

Inaktiv

år 2019 följer verkligen samma trend.. #baraförvimåstevarapk ^_^

Medlem

Tycker spelet ser skoj ut men hoppas det går att lira Single Player. Blir absolut ett köp @ Steam i så fall under releasen. So sagt var det lite mycket "FUCK YEE" i trailern.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av anon_1418:

år 2019 följer verkligen samma trend.. #baraförvimåstevarapk ^_^

Är det PK att skjuta ihjäl nazister i tv-spel år 2019 eller hur menar du?

Medlem
Skrivet av Govein:

Jag kanske börjar bli gammal men var alldeles för mkt ”fuck” för en 2 min trailer.

Lol, men att folk förvandlas till blodpudding är inga konstigheter. Du har rätt, någonstans måste man dra sina linjer.

Medlem

Ser nice ut men jag kommer förmodligen köra det solo (om det är möjligt)

NuZ
Testpilot
Skrivet av Sabel1:

Lol, men att folk förvandlas till blodpudding är inga konstigheter. Du har rätt, någonstans måste man dra sina linjer.

Haha jag skratta högt på tåget! Folk glodde på mig


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

BuddyPass också. Där ser man, så man kan spela ihop. Kanon!

Medlem

Om det går att köra själv så är det ett säkert köp, annars får det vara.

Medlem

Detta ser jag fram emot, alltid härligt med mer Wolfenstein. Inte heller fel att det är co-op samtidigt som det bara kostar dryga 380 kr istället för sedvanliga 599 kr.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

neeeej. + synd om germanerna.

Inaktiv
Skrivet av Sillgam:

Är det PK att skjuta ihjäl nazister i tv-spel år 2019 eller hur menar du?

Det förstår du väl att jag inte syftar på..? Eller uppenbarligen inte.
Allt alla roller i spel och filmer tvingas att kvotera in kvinnor överallt "bara för att" Säger inte att kvinnliga roller är något dåligt, tvärt om, det kan faktiskt i många fall bli mycket bättre, men kom igen.. har du inte märkt av trenden att alla stora spel kör samma race nu.

Medlem
Skrivet av anon_1418:

Det förstår du väl att jag inte syftar på..? Eller uppenbarligen inte.
Allt alla roller i spel och filmer tvingas att kvotera in kvinnor överallt "bara för att" Säger inte att kvinnliga roller är något dåligt, tvärt om, det kan faktiskt i många fall bli mycket bättre, men kom igen.. har du inte märkt av trenden att alla stora spel kör samma race nu.

Jag misstänkte att det var det du syftade på. Ville bara att du skulle medge det själv. Men tycker det känns lite nedsättande att kalla det pk bara för att det skulle vara kvinnor man spelar. Vi anklagar väl inte andra medier för att vara pk bara för att det är kvinnor i huvudrollerna? Spelvärlden har helt enkelt växt och detta är en naturlig del av det. Så förvänta dig ännu mer kvinnor framöver.

Medlem

haha hittade låten som används i trailern för några dagar sen, har använt den som drop låt när jag lirat apex, kändes random att den kom på

Medlem
Skrivet av anon_1418:

Det förstår du väl att jag inte syftar på..? Eller uppenbarligen inte.
Allt alla roller i spel och filmer tvingas att kvotera in kvinnor överallt "bara för att" Säger inte att kvinnliga roller är något dåligt, tvärt om, det kan faktiskt i många fall bli mycket bättre, men kom igen.. har du inte märkt av trenden att alla stora spel kör samma race nu.

Så du förutsätter att en kvinna blivit kvoterad in bara för att de existerar i ett spel? Ibland kan man tycka att folk som uppenbarligen vill vara "anti-PK" ser konspirationer i varje buske.

Kan ju helt enkelt vara så att de vill göra något rakt motsatt till tidigare men ändå ha samma grundkoncept. Och att byta kön på huvudpersonen är liksom så rakt motsatt man kan komma utan att ändra något vitalt.

Inaktiv
Skrivet av Sillgam:

Jag misstänkte att det var det du syftade på. Ville bara att du skulle medge det själv. Men tycker det känns lite nedsättande att kalla det pk bara för att det skulle vara kvinnor man spelar. Vi anklagar väl inte andra medier för att vara pk bara för att det är kvinnor i huvudrollerna? Spelvärlden har helt enkelt växt och detta är en naturlig del av det. Så förvänta dig ännu mer kvinnor framöver.

Har inte sagt att det är FEL med kvinnor i ett spel eller film, för all del vart man nu än vill se det.
Men att ändra ett grundkoncept i vissa fall bara för att pleasa alla PK-feminister år 2019, och låta något floppa pga det är ju bara hål i huvudet. Vi ser en tydlig trend nu och har man inte sett detta eller vill se det så anser jag att man diggar huvudet så hårt i sanden att man borde fundera på att göra något åt det innan sanden rinner in i där det inte borde vara.

Det finns spel med kvinnliga karaktärer där det passar alldeles utmärkt och tom bättre. (Ripley, Lara Croft, Wonderwoman, med många fler)
Men är lite trött på att folk inte våga tycka eller ha en åsikt om det.

Spelvärlden växer i min mening när man blandar rollerna när det behövs och för att det passar, och inte för att det måste för att de som skriker högst skall bli nöjda.

Inaktiv

@Dizzz: Ja, eller så har vissa problem med långhalsen så djupt ner i sanden att de inte vill eller vågar ha en egen åsikt.
Vet inte hur många gånger jag behöver skriva det. Säger att det nödvändigtvis behöver vara dåligt eller fel, men det är en återkommande trend nu, bra eller dåligt. Ptja.. upp till var och en att tycka va de vill om de, om man nu får ha en egen åsikt numera?!

Medlem
Skrivet av Sabel1:

Lol, men att folk förvandlas till blodpudding är inga konstigheter. Du har rätt, någonstans måste man dra sina linjer.

Haha nej det har jag inga problem med! Och inte språkbruk heller men kändes lite som dom missa gränsen där det kan va lite ”coolt” till att bli lite för mkt töntiga ”fuck Yeah”. Fick lite B-rulle känsla. Och ja, jag vet att de senare spelen varit over the top action och b-rulle med glimt. Gillar dom andra spelen.

Medlem
Skrivet av anon_1418:

Har inte sagt att det är FEL med kvinnor i ett spel eller film, för all del vart man nu än vill se det.
Men att ändra ett grundkoncept i vissa fall bara för att pleasa alla PK-feminister år 2019, och låta något floppa pga det är ju bara hål i huvudet. Vi ser en tydlig trend nu och har man inte sett detta eller vill se det så anser jag att man diggar huvudet så hårt i sanden att man borde fundera på att göra något åt det innan sanden rinner in i där det inte borde vara.

Det finns spel med kvinnliga karaktärer där det passar alldeles utmärkt och tom bättre. (Ripley, Lara Croft, Wonderwoman, med många fler)
Men är lite trött på att folk inte våga tycka eller ha en åsikt om det.

Spelvärlden växer i min mening när man blandar rollerna när det behövs och för att det passar, och inte för att det måste för att de som skriker högst skall bli nöjda.

Grundkonceptet du diskuterar är i det här fallet är att spelprotagonister ska vara vita muskulösa män? Sen att det inte skulle passa att ha kvinnor i Wolfenstein, hur tänker du då? Det fanns ju kvinnor både i New Order och Colossus som var med och slogs. Utan att någon verkade ha problem med det.

Inaktiv
Skrivet av Sillgam:

Grundkonceptet du diskuterar är i det här fallet är att spelprotagonister ska vara vita muskulösa män? Sen att det inte skulle passa att ha kvinnor i Wolfenstein, hur tänker du då? Det fanns ju kvinnor både i New Order och Colossus som var med och slogs. Utan att någon verkade ha problem med det.

Ja, precis! Eller inte... för det spelar liksom ingen roll när det inte är det jag menar. Man gräver en djupare grop att köra ner huvudet i istället. ^_^

Skiter faktiskt fullständigt vad det är för kön om det passar in i spelet (får tom vara något ny-påhittat "tredje kön" om det nu skulle behövas..), men att göra en "ghostbusters" bara för "att" ser vi mer och mer av.

12
Skriv svar