Bethesda återvänder till Steam – Rage 2, Doom och Wolfenstein på g

Robot
Bethesda återvänder till Steam – Rage 2, Doom och Wolfenstein på g
Medlem

Vad menar ni med "återvänder"? Är ju bara Fallout som inte fanns där..


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Vad menar ni med "återvänder"? Är ju bara Fallout som inte fanns där..

Rage 2, Doom, Wolfenstein var planerat att bli exklusivt på deras egna affär också.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Då slipper jag åtminstone vänta på en crack när nya Doom släpps.
Många månader kvar innan jag kan köpa Metro Exodus, vilket jag tänker göra. Har dock redan klarat av spelet

Redaktör
Skrivet av Kleptoman:

Vad menar ni med "återvänder"? Är ju bara Fallout som inte fanns där..

Räcker inte det?


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Räcker inte det?

Jag tror han syftar på att om en titel saknas räknas det inte som man övergett plattformen, utan att det var en engångsgrej, således inget övergivande


signatur

I drank what?

Medlem

På tal om Bethesda; kommer ni recensera Elder Scrolls Blades när det går för sig?


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Jag tror han syftar på att om en titel saknas räknas det inte som man övergett plattformen, utan att det var en engångsgrej, således inget övergivande

Vart står det att man skulle ha övergett plattformen?

Har man lämnat Steam (vilket man gjorde med Fo76), och sen kommer tillbaka till Steam (vilket man nu annonserat för kommande titlar), så är väl det de facto ett återvändande?

OnTopic: Smart drag nu när Epic får så mycket skit, och hoppas att ens karaktär i Fo76 även går att använda i Steam-versionen...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Gen
Medlem

Härligt att de skippar exklusiviteter
Epic - se och lär!

Medlem
Medlem

Jag såg det på Steam gemenskapen igår kväll och blev uberlycklish. Mycket trevliga nyheter för oss Steam freaks. Då slapp man installera deras launcher iaf. Nu funderar jag på att installera EPiC klienten då så pass många spel jag vill ha köpts som exklusivitet. För jävligt dock att jag missar achievments, gemenskapen, statistik och lägga upp bilder.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Medlem
Skrivet av Dunder:

Vart står det att man skulle ha övergett plattformen?

Har man lämnat Steam (vilket man gjorde med Fo76), och sen kommer tillbaka till Steam (vilket man nu annonserat för kommande titlar), så är väl det de factor ett återvändande?

OnTopic: Smart drag nu när Epic får så mycket skit, och hoppas att ens karaktär i Fo76 även går att använda i Steam-versionen...

I detta sammanhanget läste jag, och troligtvis en del andra, lämna = överge eftersom man inte ämnade släppa fler spel där. Två olika ord med samma innebörd i sammanhanget.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

I detta sammanhanget läste jag, och troligtvis en del andra, lämna = överge eftersom man inte ämnade släppa fler spel där. Två olika ord med samma innebörd i sammanhanget.

Det var i och för sig inte det viktiga i varken mitt inlägg, eller inlägget jag citerade

De övergav ju Steam när Fo76 släpptes, så ska vi nu mikroskopinspektera grammatiken så stämmer även det...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Det här spelar ingen roll för min del alls, jag skiter i vart de släpper spelen, så länge de går att spela, jag går dit spelen finns, om det så är Steam, Epic, Uplay, Microsoft Store etc. Har fortfarande inte stött på större problem med någon av dem.

Medlem

DOOM ETERNAL blev precis en pre-order för mig med det budskapet.


signatur

"It's no that I'm lazy. It's just that I don't care"

Medlem

Visste inte ens att dom lämnat steam, så lite bryr man sig om Bethesda och iD i dessa dagar...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar