Vilket spel är ditt skitspel men som du hade ofantligt roligt med när du var yngre?

Medlem
Vilket spel är ditt skitspel men som du hade ofantligt roligt med när du var yngre?

Ett spel som du helt enkelt inte hade valt medvetet idag
men som du bara chansa på när du var yngre och hade jätte roligt med.

en av mina var nog
Bust A Groove.

Medlem

Hmm skulle nog säga Jersey Devil till Playstation 1. Har för mig att det var väldigt svårt men ville ändå inte sluta spela det, så något kul måste det ju ha varit med det

Medlem

Måste nog ändå va Jurassic park Trespasser.

https://www.youtube.com/watch?v=IWUKuGIj1jk

Skägg.
10 Chambers

Hm, när man var yngre tvingade man ju sig att ha roligt med vissa spel för att det fanns så få alternativ. Star Wars till NES kan ju inte ses som något mästerverk idag men som jag spelade det.


signatur
Medlem

Helvete vilket skitspel, men roligt hade man av någon anledning. Det var riktigt svårt innan man listade ut allt.

Dec
Medlem

Counter-Strike: Condition Zero, detta var dock före / innan jag spelade CS 1.6. Det var en period innan jag hade bredband, så jag körde CZ mot bots och utmaningarna som fanns mot dem på olika kartor
Möjligtvis Deleted Scenes också.


signatur

Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB

Tråddemonen
Testpilot

Chicken Run på PS1

Samt Harvest Moon A wonderful life till GameCube

Medlem

Satt mycket med:

Det enda spel som farsans dator pallade:

Spelet alla satt och lirade på högstadiets datorer:

Ett spel som jag och en barndomspolare satt med i ofantligt många timmar

Medlem

Cannon Fodder är väl ingen höjdare även om det har kultstatus idag. Eller Duck Tales: The Quest for Gold även denna titel på Amiga.

Medlem
Skrivet av Luffan:

Måste nog ändå va Jurassic park Trespasser.

https://www.youtube.com/watch?v=IWUKuGIj1jk

THE F!

Trespasser är ju ett av dom bästa FPS som skapats!?

Själv har jag inget skitspel, alla spel jag gillar är automatiskt bra och alla andra har fel.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av kaealy:

Cannon Fodder är väl ingen höjdare även om det har kultstatus idag. Eller Duck Tales: The Quest for Gold även denna titel på Amiga.

Cannon Fodder! War never been so much fun!


signatur
Skribent

Mall Maniacs – nått jäkla gratisspel som typ ICA eller liknande gav ut. Det kom även ett annat spel i samma anda där man körde runt i en stad för att hämta och leverera olika produkter.

Vet inte hur många timmar jag och polarna satt med det där, och ärligt talat vill jag nog inte veta.

Medlem

Lagoon

Kämpade som tusan för att klara av det. Minns att Super Play (tror jag) recensionen gav det ett riktigt lågt betyg och typ gick ut på att det var skräp och så svårt att recensenten inte klarade av det. Jag blev ju stolt då för att jag faktiskt klarade det

Medlem

Snood
Spelade som en galen när jag var yngre...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

MER Innebandy... MER som i festisen, dom släppte ett innebandy spel som var sjukt beroendeframkallande. Tack för att jag fick hjälp att minnas, lär googla om det går att få tag på nu.

Edit. Hittade
https://www.old-games.com/download/3444/mer-innebandy

Moderator | Testpilot

Sonic Heroes.

Med det sagt spelade jag den otroligt bugga PS2-versionen (då Gamecube ska ha varit helt okej), men fy i helvete vad dåligt det är. Tänkte inte på det så mycket som liten (antog det bara var jag som sög, höhöh git gud), men när jag testade det för något år sedan. Huva.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Apocalypse med Bruce Willys. Han är med i spelet med sin röst och släpper lös en jävla massa one liners. Var för liten för att förstå att dom var värdelösa och när man bara har ett spel att spela då ser man till att spela det ändå.

C64
Medlem
Skrivet av Saltanötter:

MER Innebandy... MER som i festisen, dom släppte ett innebandy spel som var sjukt beroendeframkallande. Tack för att jag fick hjälp att minnas, lär googla om det går att få tag på nu.

Edit. Hittade
https://www.old-games.com/download/3444/mer-innebandy

Dom gjorde ett spel till va hette det ?? handboll ?? eller nått liknande

Skribent

Men hörrni, Cannon Fodder, Liero och Harvest Moon till GC är väl helt okej ändå!? Även om just det Harvest Moon-spelet är i tveksammaste laget..

Själv lirade jag mycket Master Chu and the Drunkard Hu till NES. Mest för att jag köpt det via postorder för alla mina pengar och det var det enda nya spelet jag hade råd med på typ ett halvår. Gissar att jag tvingade mig själv att tycka om det av den anledningen.

Finns säkert fler guldkorn men orkar inte tänka på dem så här en söndagseftermiddag.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

C64
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius:

Vaaaa det är ju knappast ett skitspel !! i

C64
Medlem

Och vad menas med skräpspel ??

Inaktiv

Alla mariospel.....

Skribent
Skrivet av jehuty:

Apocalypse med Bruce Willys. Han är med i spelet med sin röst och släpper lös en jävla massa one liners. Var för liten för att förstå att dom var värdelösa och när man bara har ett spel att spela då ser man till att spela det ändå.

Ååååh! Älskade det.


signatur

I am the black wizards.

C64
Medlem

Hmm Death mask till amiga Jag bara älskar det

Medlem

Die Hard på PS1.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

C64
Medlem

killeak the blood till ps1 Japp det va bra och bra musik

C64
Medlem

Skräpspel är ju väll o ta i

C64
Medlem

Die Hard va ju oxå bra

Medlem

Speedy Eggbert!

Skriv svar