Sea of Thieves får PvP, harpuner och fiske i fet uppdatering

Robot
Sea of Thieves får PvP, harpuner och fiske i fet uppdatering

Firar ett år på haven med presenter till alla (?) spelare.

#sea-of-thieves


Medlem

Det tråkiga med spelet är det faktum att det (bortsett från PvP för de som brinner för det) inte finns något som håller en kvar och vill fortsätta nöta. Ingen gear (mer än cosmetics) eller något. Så när man väl gjort alla saker 2-3-4 gånger så finns det ingen anledning att vara kvar, till nästa expansion där man får ett dussintal nya saker som man gör 2-3 gånger och sedan samma sak igen.

Så synd då spelet annars är fantastiskt mysigt.

Medlem

Hade hoppas lite på att detta kom till PS4 för temat är ju helrätt!

Tråkigt att de inte kunde fixa nåt djup i spelet för dem som vill leva rövare online.

Off topic så känns det lite samma skit med Read Dead Online. Bara massa fragmenterade game modes och justeringar för att gynna mikrotransaktione, när vad jag dumt nog hoppades på och hade önskat vore att leva i vilda västern som en förlängning av singleplayer.

Medlem

Jag köpte detta på rea under julen försatt min son ville ha det och jag tänkte vara närvarande pappa. Nu är det ett av mina favoritspel! I grupp är detta svårslaget. Ska bli spännande att se vad som är nytt.

Medlem

Meh, hojta till när det släpps till steam*zzz*

Avstängd

Dom försöker alltså hålla liv i den här sörjan ännu? Lite creds vore dom förtjänta av om inte spelet var så otroligt dåligt


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Ambassadör
Xbox

Spelet har verkligen växt under året som gått! Anniversary-uppdateringen blir lite kronan på verket över det första året som har sett en stadig ström av uppdateringar (alla gratis icke att förglömma).

Kanske dags för en ny recension i maj?


signatur

Jump in.

Medlem

Vad menas med pvp? Reward baserat antar jag? PvP fanns ju sedan dag ett

Ambassadör
Xbox
Skrivet av aholman:

Vad menas med pvp? Reward baserat antar jag? PvP fanns ju sedan dag ett

The Arena. Ett nytt game mode där man möts ett antal skepp för att fightas. Lär vara trevliga rewards.


signatur

Jump in.

Medlem

Det släpptes ju i princip som ett demo/early access utan något innehåll, inte jättekonstigt att spelare inte stannar kvar...
Att de går ut och säger att mer innehåll ska läggas till senare gör ju bara att man väntar på att det hamnar i reakorgarna.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Jag återkommer till SoT när det släpps till Steam så jag kan spela med mina vänner ^^

1
Skriv svar