Det går bra nu, Capcom – Devil May Cry 5 säljer 2 miljoner på 2 veckor

Robot
Det går bra nu, Capcom – Devil May Cry 5 säljer 2 miljoner på 2 veckor

Ytterligare en fjäder i hatten för Capcom.

#capcom, #devil-may-cry-5


Medlem

Ett bra spel, jag ger det 5/7.

Medlem

@Funkmeister-F: Ett perfekt spel alltså.

Medlem

Capcom verkar ha lärt sig efter Street Fighter. Hoppas de fortsätter i samma spår så är de snart den bästa utgivaren och utvecklaren med hästlängder.

Medlem

Riktigt bra spel, det växer för varje gång man spelar det. Tyvärr är det en vääääldigt hög tröskel för att få Platinum. Men det är en detalj, spelet är grymt underhållande och välgjort.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Nästa spel i serien måste handla om

hur Dante och Vergil tar sig ut från demon världen. Inte fan kan det här vara slutet för bröderna.

Medlem
Skrivet av Shazam:

Nästa spel i serien måste handla om

hur Dante och Vergil tar sig ut från demon världen. Inte fan kan det här vara slutet för bröderna.

Lugn nu med spoilers. Spelet är rätt nytt fortfarande och ligger i önskelistan på Steam. Ska ta tag i det bara jag är klar med Sekiro (i höst)

Moderator | Testpilot
Skrivet av Shazam:

Nästa spel i serien måste handla om

hur Dante och Vergil tar sig ut från demon världen.

Inte fan kan det här vara slutet för bröderna.

Skrivet av Vamp:

Lugn nu med spoilers. Speler är rätt nytt fortfarande och ligger i önskelistan på Steam. Ska ta tag i det bara jag är klar med Sekiro (i höst)

Håller med. Använd gärna våran spoiler-tagg [ spoiler ] TEXT [ / spoiler ] (utan mellanslag) om sådant ska diskuteras


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Capcom verkar ha lärt sig efter Street Fighter. Hoppas de fortsätter i samma spår så är de snart den bästa utgivaren och utvecklaren med hästlängder.

Vilket street fighter?, det finns typ 100 olika

Medlem

Bara 5 miljoner ex? Låter oerhört kass och lär inte nå de uppsatta ekonomiska målen! Dags för Capcom att sparka lite personal!

Medlem
Skrivet av roftg:

Vilket street fighter?, det finns typ 100 olika

Trodde det var rätt självklart vad jag menade efter skicket som Street Fighter 5 släpptes i.

1
Skriv svar