Innan 2022 kommer CD Projekt släppa två AAA-titlar, Cyberpunk och...?

Robot
Innan 2022 kommer CD Projekt släppa två AAA-titlar, Cyberpunk och...?
Releasehästryttare

Ett cyberpunk KORTSPEL!

Medlem

Om det avslöjas något Witcher-relaterat på E3 får vi se Jocke svimma i direktsändning.

Medlem

Plot twist: Cyberpunk 2 släpps 2021. Dom utvecklar tvåan parallellt.

Ambassadör
Xbox

En The Witcher-Cyberpunk cross over med Ciri.


signatur

Jump in.

FM-guru
F.d. Sisyr

Känns som ett spel med Ciri vore svårt att balansera, eller? Hon är ju en övernatulig ninja vars finess i Witcher 3 får Geralt att framstå som den trötta gamla gubbe han är mentalt.

Medlem

Ett Star Wars spel vore fint

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Känns som ett spel med Ciri vore svårt att balansera, eller? Hon är ju en övernatulig ninja vars finess i Witcher 3 får Geralt att framstå som den trötta gamla gubbe han är mentalt.

nu är du bara elak..

Medlem

Skall bli väldigt intressant att få veta mer!

Skrivet av Devan:

Ett cyberpunk KORTSPEL!

Ett kortspel kan väl ändå inte räknas som AAA titel?

Medlem
Skrivet av Keima:

Ett Star Wars spel vore fint

My thought exactly! Tänk om CD Projekt Red i hemlighet fått utveckla ett single-player super amazing Star Wars kickass-campaign a la Witcher eftersom EA/Dice så kapitalt misslyckats med licensen?

Releasehästryttare

@B-itta:

Medlem
Skrivet av Thorne:

My thought exactly! Tänk om CD Projekt Red i hemlighet fått utveckla ett single-player super amazing Star Wars kickass-campaign a la Witcher eftersom EA/Dice så kapitalt misslyckats med licensen?

Men EA har väl fortfarande licensen, misslyckanden till trots? Känns inte som att de kommer att dela den med någon utomstående.

Håller med om att det vore ballt, dock. Vore lite kul att se CDPR göra KOTOR3, så har tre förträffliga studior lämnat varsitt avtryck i den serien. Känns ju inte som att Bioware återvänder till licensen inom någon snar framtid.

Geeks Gaming

Ett Dandelion rpg med element från uncharted hade ju funkat

Medlem

Var dom inte klar med The Witcher serien?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Seraium:

Var dom inte klar med The Witcher serien?

De är klara med serien med Geralt i huvudrollen. Däremot har de visat att de är intresserade av att vidareutveckla spel i Witchervärlden, som de redan gjort med Thronebreaker till exempel.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Känns som ett spel med Ciri vore svårt att balansera, eller? Hon är ju en övernatulig ninja vars finess i Witcher 3 får Geralt att framstå som den trötta gamla gubbe han är mentalt.

Skulle väl vara om de körde den klassiska "Hjälten blir av med sina superkrafter och måste återfå dem genom att levla"-grejen (hoppas inte, hade hellre sett nåt som kanske utspelar sig flera år tidigare då witcher-skolorna fortfarande är igång etc.).

Ciri's öde i slutet av spelet blir ju väldigt olika beroende på ens val också..

Medlem

Aha! De gör A Star is Born spelet. Det är därför Lady Gaga har synts till vid deras kontor.

Frilansare
Skrivet av NordhNet:

Ett Dandelion rpg med element från uncharted hade ju funkat

Haha, ska han förföra fienderna till döds, med smäktande ballader?

Medlem

Så Lady Gaga ska spela Ciri.


signatur

Nämen!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Struggle:

Så Lady Gaga ska spela Ciri.

Haha fyfan.

Geeks Gaming
Skrivet av Joakim Bennet:

Haha, ska han förföra fienderna till döds, med smäktande ballader?

Nej nej, han är ju antihjälten men omger sig såklart av fighters (ditt party). Du fungerar mer som en partyleader

Medlem

Witcher Mobile och Gwent for iWatch.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Känns som ett spel med Ciri vore svårt att balansera, eller? Hon är ju en övernatulig ninja vars finess i Witcher 3 får Geralt att framstå som den trötta gamla gubbe han är mentalt.

Vad sa du om ma boi Geralt!? Jag ska igni din brevlåda!

Medlem

Usch. Hoppas verkligen inte att Ciri återkommer i fler spel. Avskydde henne. Mer intetsägande karaktär har jag aldrig skådat och då har jag ändå spelat Mass Effect: Andromeda...


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Vad sägs om ett Game of Thrones RPG kanske?

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Usch. Hoppas verkligen inte att Ciri återkommer i fler spel. Avskydde henne. Mer intetsägande karaktär har jag aldrig skådat och då har jag ändå spelat Mass Effect: Andromeda...

Själv tyckte jag att hon verkade ha rätt mycket personlighet. Däremot tyckte jag att hennes allmäna look var lite för "fantasy cool person" men det var väl Geralt lite också kanske.

1
Skriv svar