Heavy Rain, Beyond: Two Souls och Detroit: Become Human släpps på pc

Robot
Heavy Rain, Beyond: Two Souls och Detroit: Become Human släpps på pc
Inaktiv

Epic Games Store ser ut att kunna bli en lika stor framgångssaga som Fortnite, grattis Epic. Jag börjar förvänta mig stordåd från dem regelbundet. Snart kanske vi ser Zelda i EGS

Medlem

Najs. Får ta och ladda ner epic store


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Jag har aldrig ägt någon konsol och hört väldigt mycket gott om heavy rain så det här ska bli kul!

Medlem

Jag bara väntar på att star citizen går in i betafasen och att spelet blir yberpopulärt för att sedan få en massa kritik för att spelet har en egen launcher och inte är integrerat i steam ☺️


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

Oj oj, invänta Steam fanboys om 3...2...1.

Haha nej, men seriöst. Fan vad kul! 3 riktigt bra spel! Struntar i om dom kommer på Steam, Epic store, Battle Net, Uplay eller Windows Store så är dom givna köp.

Medlem

Epic kanske bör tänka på att uppdatera utseendet på sin hemsida/butik nu när de får in lite fler spel. Bedrövlig användarupplevelse med alla enorma bilder man måste scrolla igenom.

Medlem

Bra, så får fler folk ta del av dessa mästerverk!

Medlem
Skrivet av unoR:

Oj oj, invänta Steam fanboys om 3...2...1.

Haha nej, men seriöst. Fan vad kul! 3 riktigt bra spel! Struntar i om dom kommer på Steam, Epic store, Battle Net, Uplay eller Windows Store så är dom givna köp.

jag kab bara hålla med fattar inte att folk vill faktiskt låsa sig vid ett sorts drm, jag hatar alla sketna launchers lika mycket men det gör att man kan använda alla också, men helst köper jag spel på GoG så jag kan ha dom på min dator utan drm

Medlem

Innan året är slut så förutspår jag att de flesta som bojkottar Epic nu kommer att ha installerat deras Launcher. Flera av dem har säkert redan skapat ett konto för att norpa gratispelen åtminstone.

Medlem

Heavy Rain är fantastiskt. Har det redan till PS4an men det blir nog ett PC-köp också.

Detroit däremot vet jag inte riktigt vad jag tycker om. Fantastiskt eller halvrelegiöst svammel? Pendlade mellan hänryckning och trötta suckar när jag spelade det. Vad tyckte ni på FZ?


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Inaktiv

Var väl inget religiöst med Detroit?

Däremot en tydlig sci-fi take på rasism/främlingsfientlighet.

Medlem

Shit nu har de en exklusivitet som får mig dit också

Medlem

Tur man redan har alla tre till PS4 då.

FM-guru
F.d. Sisyr

Detta hade fått mig att jubla för ett år sedan, men nu har jag själv skaffat mig konsoll.

Medlem

@Sisyr: Men! 4K, 60+fps, fov slider, tangentbord+mus och mycket mer. Det lockar väl ändå lite?

Inaktiv

Både Heavy Rain och Beyond finns förövrigt på PS Now om man vill spela på PC nu.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Nomman:

Heavy Rain är fantastiskt. Har det redan till PS4an men det blir nog ett PC-köp också.

Detroit däremot vet jag inte riktigt vad jag tycker om. Fantastiskt eller halvrelegiöst svammel? Pendlade mellan hänryckning och trötta suckar när jag spelade det. Vad tyckte ni på FZ?

Redaktionen gav det en fyra

https://m.fz.se/artikel/276694-recension-detroit-become-human...


signatur

Trevligt att de kommer till PC, har PS4 men kör inga spel på den, endast Netflix, Viaplay etc.

Medlem

Epic Games Store går från klarhet till klarhet. Steam kommer att få det svettigt


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

"Bitvis David Cage-övertydligt och klyschigt" på minussidan - där satte ni fingret på't.

Förbaskat underhållande var det dock.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Det här kan man köpa att de lyckas få till sin plattform, har nog inte varit påtänkt till PC innan så gratulerar.
Men alla andra spel som Epic lägger beslag på har jag inte lika mycket till övers för att de gör så.
Å andra sidan kan jag hålla ut det där året som det ofta verkar handla om, spelen borde vara betatestat vid det laget så bättre för mig.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Epic Store... glöm och dröm.

Medlem

Skulle vara intressant och se om steam gick till 88% också. Jag tror själv att Epic kastar pengar runt om kring sig för att få alla dessa titlar. Jag har epic stor men jag gillar den inte för hur dennas första intryck var när den tog 1.3gb ram för att köra >_<

Medlem

Väntar ett år till, har sådan backlog ändå. Kommer fortsätta norpa gratisspel på Epic, men kommer inte ge dem några personliga eller kortuppgifter.


signatur

I drank what?

Medlem

Fan i helvete. Känns som jag kommer att kapitulera snart och installera launchern från helvetet. Dessa spel äger jag iofs på PlayStation 4 men spel som The Outher Worlds, The Sinking City och Control vill jag äga. Vill helst inte börja med RARBG.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Medlem
Skrivet av Razken:

Epic Store... glöm och dröm.

Fortsätt kämpa.


signatur

I'm like you, I have no name.

1
Skriv svar