Premiär-gameplay från Battlefield V: Firestorm!

Robot
Premiär-gameplay från Battlefield V: Firestorm!

En kort trailer följdes av en armada videos från EA:s Game Changers.

#battlefield-v, #firestorm


Quake-konnässsör

Kommer spelarna att bry sig? Tror inte DICE kommer att sno några spelare från Apex, Fortnite, PUBG med detta spelläge tyvärr, plus att det är fem månader försent.

Medlem

Vilken antiklimax.. trodde det skulle vara en live sänding där 64 spelare körde ett spel i alla fall. Antar de lämnar det till alla youtubers som fått spela Firestorm vars NDA går ut ikväll?

Är i alla fall mer intresserad av detta än PUBG, båda spelen kostar pengar men BF5 ger mer valuta om man ser till hmm SP delen och en annan PVP del än bara Royale läget.

Inaktiv

@almblad: Jag bryr mig eftersom jag spelar BF V ganska ofta. Är färdig med tides of war som det är nu och det skall bli intressant att testa BR i BF V. Men håller nog med att det inte kommer sno några spelare från t.ex. Apex eller PUG, men det kanske inte är battlefieldspelare som har gått till dessa lir heller.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fuidama:

Vilken antiklimax.. trodde det skulle vara en live sänding där 64 spelare körde ett spel i alla fall. Antar de lämnar det till alla youtubers som fått spela Firestorm vars NDA går ut ikväll?

Är i alla fall mer intresserad av detta än PUBG, båda spelen kostar pengar men BF5 ger mer valuta om man ser till hmm SP delen och en annan PVP del än bara Royale läget.

Deras Game Changers var där förra veckan, så finns massa gameplay på tuben nu.


signatur
Medlem

Så jävla glad att det inte bara 4v4v4...osv som det lät först. Ska bli kul att testa det här i solo och duo, ser kul ut!

Medlem
Skrivet av almblad:

Kommer spelarna att bry sig? Tror inte DICE kommer att sno några spelare från Apex, Fortnite, PUBG med detta spelläge tyvärr, plus att det är fem månader försent.

Origin har ju rea nu så BFV kostar lite mer än PUBG bara. Jag kommer dock itne köpa oavsett men ändå.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

@CliQue-SinneD: Är på samma spår. Har dock för mig att man kan köpa ett spel på Origin, prova det i 24 timmar och sen få pengarna tillbaka om man inte gillar det.

Medlem

ser intressant ut.
BF kan göra sig bra i battle royal, blir definivt att prova.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ser sjukt kul ut. Älskar eldringen, den är sjukt snygg och ser förbannat farligt ut. Någon som vet om man kan vara utanför ringen eller dör man på direkten?

Medlem
Skrivet av jehuty:

Ser sjukt kul ut. Älskar eldringen, den är sjukt snygg och ser förbannat farligt ut. Någon som vet om man kan vara utanför ringen eller dör man på direkten?

Det undrar jag med, känns lite konstigt om man överlever länge för den inger verkligen respekt och verkar ju förstöra allt annat i dess väg

Medlem

Firestorm är inte gratis.. thats a problem there. Dom kommer aldrig att få många spelare att spela det här. Fattar inte att Dice inte bara släpper ett seperat BR spel med frostbite engine och gör det free2play.

Medlem

Såg på Westie's klipp och looting systemet verkar vara helt amatörmässigt. Även avsaknaden av addons till vapnen etc verkar inte vara optimalt. Jag får prova själv på måndag men jag måste säga att jag är lite besviken. Skulle behövt ha några månader till i utvecklingstid.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem
Skrivet av jehuty:

Ser sjukt kul ut. Älskar eldringen, den är sjukt snygg och ser förbannat farligt ut. Någon som vet om man kan vara utanför ringen eller dör man på direkten?

på första trailern så såg man att dom befann sig utanför.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Zerofrosty:

Firestorm är inte gratis.. thats a problem there. Dom kommer aldrig att få många spelare att spela det här. Fattar inte att Dice inte bara släpper ett seperat BR spel med frostbite engine och gör det free2play.

Nej snälla inte.. F2P spel förstörs på PC pga alla fuskare från *host* kina

1
Skriv svar