Även Lovecraft-äventyret The Sinking City blir Epic-exklusivt

Medlem

Fan vad tråkigt. Detta som jag ser fram emot så mycket. Det blir RARBG.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv

På sätt och vis skönt: min enorma backlog tar tacksamt att emot alla dessa förseningar som det innebär med Epics monopol. Nej, jag kommer inte ge dem ett öre.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Butiksexklusiviteter på pc.

Dvs att det inte säljs som hard copies heller? Bara digital DL genom Epic store?

Avstängd

Nix, blir totalt ointresserad.

Medlem
Skrivet av Govein:

Dvs att det inte säljs som hard copies heller? Bara digital DL genom Epic store?

Är väl länge sedan hard copies levererades med spelet på en skiva utan bara en steam kod eller motsvarande. Så om det är fysiska kopior likt Metro Exedus så är det en Epic nyckel i. Gör ju ingen skillnad i slutändan än att du kanske hittar den fysiska kopian billigare någonstans.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Är väl länge sedan hard copies levererades med spelet på en skiva utan bara en steam kod eller motsvarande. Så om det är fysiska kopior likt Metro Exedus så är det en Epic nyckel i. Gör ju ingen skillnad i slutändan än att du kanske hittar den fysiska kopian billigare någonstans.

Jo så är det ju. Menade mer om det säljs i fysisk butik.

12
Skriv svar