The Division 2, Officiella speltråden – Allmän diskussion / Story / Spelare till PS4 / Guide / Frågor

Medlem

Servrar nere 11:00-12:30 cirka.

En ny patch är på gång. Nedan är notes.
https://forums.ubi.com/showthread.php/2014714-The-Division-2-...

Ambassadör
Xbox

Vilket jäkla spel! Sögs in i det och vet inte riktigt var timmarna tog vägen. Härlig stämning i settingen, massor att utforska och mycket tillfredsställande combat!

Gillar att det finns så väldigt mycket att pilla med, och då har jag ju bara börjat skrapa på ytan lite. Tar ju en stund att sätta sig in i alla system tror jag...

Min gubbe tar sina första stapplande steg i DC:


signatur

Jump in.

Medlem

Tjao! Har inte köpt spelet än, då jag känner mig lite tveksam. Spelade ettan väldigt mycket, och gillade det skarpt, framförallt efter att de hade fixat mer end-game. Pausade ett bra tag innan jag tog upp det igen med DLC och hade väldigt kul. Tyckte dock att man hade kunnat göra storyn mycket mer involverande, och den kändes lite tunn på sina ställen med tanke på vad för möjligheter det fanns till content.

Hann bara testa betan lite snabbt, och det kändes typ som The Division 1.5, hade förväntat mig mer känsla av ett nytt spel, vilket har gjort mig lite tvekis! Vad säger alla ni som spelade ettan mycket?

Medlem

Hej Alla

Någon som lirar på XBOX?
Har någon fixat en klan? Annars skulle jag kunna sätta upp en med samma namn som Zimpan satt upp på PS4... om det finns intresse?

Medlem

@Lord Haran: jag har bara sett 2-3 stycken men du mer än välkommen att sätta upp en xbox klan. Skriv en ny tråd om det så kan du länka den i denna tråden sedan.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Tråddemonen
Testpilot

@Lord Haran: Ordna en klan och skriv här, eller gör en egen tråd. Om det är så att du gör en egen tråd så säg det till mig så länkar jag din tråd i första inlägget. Så fler Xbox spelare finner din klan.

Medlem

Bra lir med utmannande fiender. Blir allt för mycket springa runt och leta mats just nu bara. Hyena keys, vart tusan hittar man dom?

Medlem

@Frasstheass: Nycklar kan man hitta i nyckelskåp som sitter på väggar lite överallt ute i spelvärlden. T.ex. korridorer och rum i hus eller nere i kloakerna har jag hittat flera skåp. De är ganska små men tittar man mot dem så lyser konturerna upp vitt.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem
Skrivet av Maddox:

@Frasstheass: Nycklar kan man hitta i nyckelskåp som sitter på väggar lite överallt ute i spelvärlden. T.ex. korridorer och rum i hus eller nere i kloakerna har jag hittat flera skåp. De är ganska små men tittar man mot dem så lyser konturerna upp vitt.

Tack! Har letat utan resultat än så länge.

Medlem
Skrivet av Zimpan:

@Lord Haran: Ordna en klan och skriv här, eller gör en egen tråd. Om det är så att du gör en egen tråd så säg det till mig så länkar jag din tråd i första inlägget. Så fler Xbox spelare finner din klan.

Jag har skapat en klan på Xbox med samma namn som din @Zimpan. Du får gärna lägga den infon i första tråden så kan vi ju sammla allt snack i samma tråd.

Är det någon som lirar på Xbox och vill vara med och moderera klanen så bara hojta till.

Ambassadör
Xbox

@Lord Haran: Stabilt! Jag har inte kommit så långt att jag kan joina klaner än (liiite för mycket utforskande snarare än missions gjorda kanske ) Hojtar till när jag når dit!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

@Lord Haran: Stabilt! Jag har inte kommit så långt att jag kan joina klaner än (liiite för mycket utforskande snarare än missions gjorda kanske ) Hojtar till när jag når dit!

Härligt! Är väll 3dje main uppdtaget som man får personen som man ska snacka med.
Du är välkommen!

Medlem

Rackarnas! Nu vart clanen full.

Tråddemonen
Testpilot

@Frasstheass: Ska gå igenom klanen och rensa på medlemmar, gör det mot natten eller imorgonbitti

Du får gärna skriva ditt PSN namn så skall jag ge dig en promote i spelet också

Tråddemonen
Testpilot
Medlem
Skrivet av Zimpan:

@Frasstheass: Ska gå igenom klanen och rensa på medlemmar, gör det mot natten eller imorgonbitti

Du får gärna skriva ditt PSN namn så skall jag ge dig en promote i spelet också

Great. Loggar in runt 10:30 imorn. Psn: Frasstheasss.

Medlem

Digital Foundry tar en titt på de tekniska aspekterna av The Division 2 och testar det på olika system.

Skägg.
10 Chambers
Ambassadör
Xbox

Helvete vad bra det här spelet är! Det är den första looter shootern som jag fastnar för på riktigt.
-Fantastisk post-apoc setting med grymma miljöer.
-Taktisk combat med valmöjligheter och en kompetent AI.
-Levlande och lootande som känns både tillfredsställande och välgjort.
-Massor av innehåll. Finns alltid en mängd grejer att göra.
-Välgjorda missions med varierande, spännande platser.
-Utmanande
-Trevligt att se resultat i världen av det man gör.
-Smidig matchmaking när det behövs men även mycket solo-bart content.

Då har jag bara börjat... Massor av saker jag inte gjort än som verkar ännu bättre.


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers

Är det någon som fått igång Castle Settlement? Buggat för mig, står liberated men Agent Keso står fortfarande i källarn och är mordisk.


signatur
Tråddemonen
Testpilot

@Carl Johansson-Sundelius: Haha! Agent

Inaktiv

Hahahaha! Dog fan lite

Skägg.
10 Chambers

@Zimpan: Första jag tänkte på


signatur
Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Är det någon som fått igång Castle Settlement? Buggat för mig, står liberated men Agent Keso står fortfarande i källarn och är mordisk.

Det är en välkänd bug tydligen. De jobbar på att fixa den läste jag nånstans.

Medlem

NU har en till PC klan för The Division 2 skapats. Läs mitt inlägg från idag. #3879793


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@Zimpan: Första jag tänkte på

Du är inte ensam. Vi är 3 polare som lirar och har inofficiellt döpt henne till "Agent Keso" sen första gången man möter henne.
Massive bjöd verkligen på den


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Hur går det med klanen.. @Zimpan har du hunnit med och rensa eller är den full på riktigt?


signatur

//mvh

Tråddemonen
Testpilot

@klantbo: Gjorde det innan jag drog till jobbet igår, men den verkar fyllas snabbt. Ska kolla på det till eftermiddagen senare så fler medlemmar kommer med.

Medlem
Skrivet av Zimpan:

@klantbo: Gjorde det innan jag drog till jobbet igår, men den verkar fyllas snabbt. Ska kolla på det till eftermiddagen senare så fler medlemmar kommer med.

Kalas. Jag går väl ut och lirar kring 18 kanske. Kanske sätta den privat som pc gänget gjort?


signatur

//mvh

Tråddemonen
Testpilot

@klantbo: Tanken var att hålla den öppen just för att detta har varit ett problem med tidigare spel. Det är inte alltid jag är tillgänglig som gjorde att många medlemmar störde sig på att en invite kunde ta lång tid. Har däremot gett @Frasstheass en redig promote så han nu kan kicka och se efter klanen. Men jag fixar plats åt dig nu idag, så får vi se hur vi kan lösa detta i framtiden.

Skriv svar