Generation Zero har fått releasetrailer

Robot
Generation Zero har fått releasetrailer

Dödliga ASEA-robotar och 80-talsnostalgi.

#generation-zero, #release-trailer


Medlem

Betan var väldigt rolig.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Är lite rädd för att världen ska kännas för innehållslös och platt från det jag sett. Visst att det bidrar till stämningen att världen känns övergiven, men det hade gått att göra det mer levande ändå. Jag hoppas verkligen, verkligen, VERKLIGEN att det håller för iaf en genomspelning!!

Medlem

Körde stängda betan.. Var lite meh.
Med tiden och desto närmare release, desto mer sugen har jag blivit.
Förbokade det härom veckan och nu ska jag bara få med mig 3 polare.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

@kabukishaman: Det beror nog mycket på om och vilka vänner du spelar med. jag körde betan och det kändes väldigt trist ensam, men med rätt vänner kan man göra det till en heelt annan grej!


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Frilansare
Skrivet av bent toe:

Körde stängda betan.. Var lite meh.
Med tiden och desto närmare release, desto mer sugen har jag blivit.
Förbokade det härom veckan och nu ska jag bara få med mig 3 polare.

Skrivet av UncleJack:

@kabukishaman: Det beror nog mycket på om och vilka vänner du spelar med. jag körde betan och det kändes väldigt trist ensam, men med rätt vänner kan man göra det till en heelt annan grej!

Tror verkligen det är där skon klämmer. Att med kompisar på skratta åt alla samtidsmarkörer, referenser och detaljer, samt röja loss bland röda stugor.

MEG
Medlem

Hoppas mycket på spelet, men vi kommer snart att veta om det är en flipp eller flopp


signatur

Death is only the beginning

Medlem

@MEG: Jag är en av dom personerna som tycker detta ser sjukt tråkigt ut

Medlem

Väldigt mycke doftande i artiklarna nu för tiden xD
Är det mycket med wunderbaum i kontoret?

Spelet är kul och jäkligt många roliga referenser man hittar. Betan var underhållande speciellt om man har någon att spela med. Det kommer bli ett köp direkt efter köpstoppet är borta


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Frilansare

@MrSandman:
Sorry, ibland är man enkelspårig som skribent

Medlem

Jag hoppas att de kan göra det underhållande även för single player, men jag förhåller mig skeptisk till det. Miljöerna verkar väldigt trevliga måste jag säga, så det får bli ett eventuellt köp efter ha läst diverse recensioner.

Medlem

Vi vet nu vad som kommer starta robotapocalypsen. Det är Carl och Toms fel alltihop.

https://youtu.be/xbHuWiwVlTs


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Det där liknar ju simon stålenhags konst ju.

Medlem
Skrivet av kanshira:

Det där liknar ju simon stålenhags konst ju.

Detta har diskuterats till dödagar.

Medlem

Spelet kostar ju bara 360 kr (Steam) så frågan är om det är ett "fulllängdsspel" eller om det är kortare och/eller hur stor den öppna världen är. Som en del sagt så ser det lite tomt ut, vilket kanske är meningen, och spelar kanske ingen roll om stämningen är bra. Bara det inte är tomt på fel sätt, så att det istället känns innehållslöst.

Skrivet av Nioreh:

Detta har diskuterats till dödagar.

Jag tror nog att han skämtade, då det som du säger redan nämnts otal gånger och även står i artikeln.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

MEG
Medlem
Skrivet av rewoX:

@MEG: Jag är en av dom personerna som tycker detta ser sjukt tråkigt ut

Ok, jag hoppas du har fel


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Spelet ser ju jävligt intressant ut får jag säga! Speciellt som det utspelar sig i ett slags fiktivt 80-tals Sverige, med svenska vapen, grym musik och spelet ser snyggt som attans ut i trailern och på detta finns en spännande gåta kring robotarnas uppkomst och var alla människor tog vägen att luska runt i.

Men mitt problem är att det verkar vara någon slags co-op pangare utan något större djup. Ni som testat spelet i betan, är det bara robotar att panga på med vänner som spelet går ut på och finns det någon singenplayer kampanj att spela igenom?

Medlem

Betan var riktigt bra så ska bli kul att fortsätta utforska!

Medlem
Skrivet av kanshira:

Det där liknar ju simon stålenhags konst ju.

Vad tänkte du när du postade den kommentaren? Förutom att det står i själva nyhetsartikeln så kan väl varenda människa se det på fem sekunder och det har dessutom redan diskuterats sönder.

Medlem

Tacka vet jag KRATER!

Medlem

Satt och kolla lite på streamen och det är nästan så jag undrar om ni någonsin spelat nått spel innan, och när sedan Bennet står och tittat rakt på en stridsvagn och häver ur sig helt seriöst "det är nått stridsfordon aktigt det här va?" då fick jag nog och stängde av.

Har sett ett stort antal personer spela den här betan och utan tvekan är Bennet den mest hopplösa och fullständigt clueless person jag sett spela detta. Varenda pryl i inventariet har en beskrivning om man klickar på den och missions har förklaringar och delmål men ändå står karln bara och gissar.

Medlem

@MEG: Det hoppas jag också! Men det har inte gett något " Wow" intryck direkt. Kan ändras

1
Skriv svar