Starfield!? The Elder Scrolls VI!? Bethesda bekräftar E3-show i år

Robot
Starfield!? The Elder Scrolls VI!? Bethesda bekräftar E3-show i år

Det blir en sen natt tillsammans med Bethesda.

#bethesda, #e3, #e3-2019, #starfield, #the-elder-scrolls-vi


Medlem

Doom och Elder Scrolls är väl det som är mest intressant.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Blir nog mest Doom Eternal, kanske Wolfenstein och DLC till RAGE2. Har vi tur får vi se Starfield.
Något TESVI tror jag det blir dåligt med.

eld
Medlem

Elderscrolls är ju rätt garanterat inte i utveckling ännu, så starfield blir det.

Medlem

Jag hoppas på Fallout 76-nyheter. Jag spelar inte spelet, men vill gärna se hur de hanterar spelet live. Försöker de sopa F76 under mattan och låtsas som det regnar, eller tar de tag i det och försöker vända PR-skutan.

Relik 📜

Här är bilden som kom med inbjudan.

Är det en Starfield-teaser vi ser där?


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

@emilakered: Det enda jag såg på bilden där var en drake! Elder Scrolls VI!

Medlem

Hoppas att dom spenderar hela sin show åt att visa hur dom sakta men säkert raderar källkoden för Creation Engine och sedan drar magneter över hårdvaran som innehöll det sista exemplet av den.

Sedan säger Todd Howard upp sig.

Medlem

Hoppas på avtäckandet av en upphottad grafikmotor.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Elder Scrolls VI och Starfield i creation engine! Yeah buddy! Go team Bethesda xD


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem
Skrivet av Bunisher:

@emilakered: Det enda jag såg på bilden där var en drake! Elder Scrolls VI!

Skyrim 76 till konsol? med DMCA mot Skyrim Together.
Alt att de anställt hela skyrim togeter teamet, men det tvekar jag på.

Medlem

Hoppas verkligen att dom visar något revolutionerande, om dom inte gör det blir det bojkott. Med spel som morrowind, oblivion, fallout 3 och skyrim under bältet så VET jag att dom kan leverera, dock så tror jag dom har drabbats utav hybris den senaste tiden om man kollar på fallout 4 och 76. Med tanke på hur pissigt fallout 76 presterade säljmässigt så tror jag det är exakt rätt blåslampa bethesda behöver i arslet för att göra något bra igen.

phi
Medlem
Medlem

tur att det är några som visar upp lite smått o gott på E3 iår iaf..

Medlem

ESO VI, utan tvekan. Om majoriteten av fokus ligger på Fallout 76 kommer jag att må illa...

Medlem
Skrivet av emilakered:

Här är bilden som kom med inbjudan.
//cdn.fz.se/artikel/fil/1412950?key=162c64c9ce731416cb858c614...

Är det en Starfield-teaser vi ser där?

Skrivet av Bunisher:

@emilakered: Det enda jag såg på bilden där var en drake! Elder Scrolls VI!

Cacodemonen är ju också rätt tydlig, så det är väl bara en skuggbild på karaktärer från alla deras spel tyvärr :/

Men man kan ju drömma om TES VI i alla fall

Medlem

Här missade ni alternativet "En ny motor"

Det borde lätt ha varit överst!

Inaktiv

Hoppas som många andra på utannonseringen av en helt ny toppmodern spelmotor. Hoppas även att de ändrar sig angående TES6 och Starfield och istället gör dessa spel i denna nya motor.

Just nu känns det bara meningslöst med nya spel från Bethesda. Det är väldigt tråkigt när man länge sett upp till detta företag tack vare mästerverket Morrowind.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Allexz:

Här missade ni alternativet "En ny motor"

Det borde lätt ha varit överst!

Enig. Aldrig gillat Bethesdas spelmotorer. Visst, de är modvänliga och det är ju väldigt trevligt, men det är också det enda positiva jag har att säga om dem...

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Hoppas på avtäckandet av en upphottad grafikmotor.

Eller helt en ny

Medlem

Har tappat allt hopp om Bethesda, själlöst företag idag.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av matnojje:

Eller helt en ny

Todd har sagt att framtida titlar kommer drivas utav Creation Engine.

Så ingen ny motor om inte backlashen fått effekt.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

DLC till fallout 76 med Todd chockad över alla burop

Medlem
Skrivet av blodChoklad:

DLC till fallout 76 med Todd chockad över alla burop

"Do you guys not have money?"

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Enig. Aldrig gillat Bethesdas spelmotorer. Visst, de är modvänliga och det är ju väldigt trevligt, men det är också det enda positiva jag har att säga om dem...

Oblivion såg bra ut vid release... sen tog det stopp.

jkw
Medlem

Elder Scrolls 6 i Unreal Engine 4 vore mumsigt, men lär aldrig hända...

Medlem

Mest intresserad av Doom, Arkane och Rage. Bethesdas egna spel slutade intressera mig vid Fallout 4. Deras spelutveckling har varit på nedgång i kvalité sedan åtminstone Fallout 3. Tiden har gått om Bethesda och det finns många spel som gör allting bättre än dom nuförtiden. Back in the day var dom kungar på det men nu, nu är det mest sorgligt. Känns också som företaget har gått i en mer girig/casual riktning och vattnat ner många element som gör spelen bättre bara för att sälja mer (rättare sagt insatser som dom TROR kommer leda till bättre säljsiffror).

Medlem
Skrivet av Juel91:

Mest intresserad av Doom, Arkane och Rage. Bethesdas egna spel slutade intressera mig vid Fallout 4. Deras spelutveckling har varit på nedgång i kvalité sedan åtminstone Fallout 3. Tiden har gått om Bethesda och det finns många spel som gör allting bättre än dom nuförtiden. Back in the day var dom kungar på det men nu, nu är det mest sorgligt. Känns också som företaget har gått i en mer girig/casual riktning och vattnat ner många element som gör spelen bättre bara för att sälja mer (rättare sagt insatser som dom TROR kommer leda till bättre säljsiffror).

Håller fullständigt med allt du skrivit.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Spel från ID Software och Arkane är allt Bethesda har av intresse att erbjuda. Bethesda Game Studios är totalt ointressant så länge Todd och Hines är kvar i företaget.

Medlem

Att de sålt ES till cd project red. Vore bästa nyheten.

123
Skriv svar