Lady Gaga sägs ha en roll att spela i Cyberpunk 2077

Robot
Lady Gaga sägs ha en roll att spela i Cyberpunk 2077

Ska ha synts till vid CD Projekts högkvarter.

#cd-projekt-red, #cyberpunk-2077, #lady-gaga


Releasehästryttare

De har råd att hyra in henne för kareoke varje helg efter hur bra Witcher 3 sålt

FM-guru
F.d. Sisyr

Första gången jag, fanboy till trots, bemöter en Cyberpunk-nyhet med en axelryckning.

ELF
Medlem

Tror hon ska spela Ciri.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Första gången jag, fanboy till trots, bemöter en Cyberpunk-nyhet med en axelryckning.

Vad har du emot Lady Gaga? Fantastiska poplåtar och en otrolig skådespelare i A Star Is Born.

Medlem
Skrivet av Kixo:

Vad har du emot Lady Gaga? Fantastiska poplåtar och en otrolig skådespelare i A Star Is Born.

Som musiker så är hon inte min kopp te, men det går inte att förneka att hon är en bra skådespelerska. Så om CDPR har rekryterat henne för en roll så ser jag det mer som ett plus än ett minus. Såvida hennes roll inte är att sjunga då det vill säga

Medlem

@Kixo: Jag gillar henne som artist (har inte sett filmen än), men det betyder inte nödvändigtvis att jag bryr mig nämnvärt om hon är med i spelet eller ej. Nyheten bara...är. Utan att jag blir vare sig pepp på eller orolig av det. En axelryckning, precis som Sisyr sade.

Medlem

Grym röst så hoppas att hon sjunger i något uppdrag med cyberpunk tema.

Medlem

Vad jag vet har ju Lady Gaga inte någon Dålig Romans med Tv-Spels världen, då hon lirar t.ex Bayonetta.
Så vi får väl Bara Dansa Med och hoppas att detta blir vad Du och Jag önskar oss!

Undra om Actugaming har haft en Papparazzi placerad utanför CD-Projekt?
Hon kan ju vara där av Miljoner Anledningar.
Troligen kommer vi inte få veta förens E3, då CD-Projekt är kända för att ha ett ganska gott Poker Face.

( Ja, det har varit en seg Torsdag idag )


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

Vad jag vet har ju Lady Gaga inte någon Dålig Romans med Tv-Spels världen, då hon lirar t.ex Bayonetta. Så vi får väl Bara Dansa Med och hoppas att detta blir vad Du och Jag önskar oss!

Undra om Actugaming har haft en Papparazzi placerad utanför CD-Projekt, hur som helst så kan hon ju vara där av Miljoner Anledningar. Troligen kommer vi inte få veta något förens E3, då CD-Projekt har ett ganska gott Poker Face.

( Ja, det har varit en seg Torsdag idag )


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

@Soulless: Förlåt.


signatur

Nämen!

Medlem

Borde varit Billy Idol...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Medlem

Vem är Lady Gaga?
ör det hon på bilden? ser ut att passa i en cyberpunk-värld


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Kixo:

Vad har du emot Lady Gaga? Fantastiska poplåtar och en otrolig skådespelare i A Star Is Born.

Håller inte med om din beskrivning. Med det sagt hade det för mig varit tämligen ointressant oavsett om det var nån musiker jag gillade eller inte. Inte svårare än så.

Medlem

Har säkerligen något med marknadsföring att göra. Själv gissar jag på någon live action trailer med henne i rollistan.

Inaktiv

Kommer ihåg när ut2k3 demon kom, då djävlar hade vi en stjärna på mIRC i kanalen "unreality" på quakenet...
Asia Carrera, som tillochmed gjorde skins, och la ut nån film när hon satt och spelade DM Deck16 i unrealtournament.

Tyvärr är väl dom flesta filmer hon gjorde nsfw, men smart, rolig, och tog sig tid att prata faktiskt.

Medlem
Skrivet av anon_326443:

Kommer ihåg när ut2k3 demon kom, då djävlar hade vi en stjärna på mIRC i kanalen "unreality" på quakenet...
Asia Carrera, som tillochmed gjorde skins, och la ut nån film när hon satt och spelade DM Deck16 i unrealtournament.

Tyvärr är väl dom flesta filmer hon gjorde nsfw, men smart, rolig, och tog sig tid att prata faktiskt.

Haha Asia Carrera, var inte igår man hörde det namnet. Minns dock en del porrisar med henne 😂

Medlem

Borde jag skämmas över att jag blir lite pepp på detta?

Medlem

Jaaa hoppas! Allt blir bättre med lite Gaga

Medlem
Skrivet av ZerotheCat:

Borde jag skämmas över att jag blir lite pepp på detta?

Absolut inte! Lady Gaga är hur grym som helst, både på att producera musik och skådespela. Och ett weirdo som hon har utan vidare en plats i Cyberpunk.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Avstängd

Lady Gaga you say? Meh...
Cyberpunk you say? Också meh


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Har bara gott att säga om Lady Gaga, men kändisar med i ett så "viktigt" spel känns smått oroande. Kommer att tänka på när Nsync skulle skohornas in i Star wars.

1
Skriv svar