Från Left 4 Dead-studion kommer Back 4 Blood

Robot
Från Left 4 Dead-studion kommer Back 4 Blood

Kanske det närmaste ett Left 4 Dead 3 vi kommer.

#back-4-blood, #turtle-rock-studios


Medlem
Medlem

Eftersom att Valve inte verkar intresserade av att utveckla spel längre så får man hoppas på att detta blir en värdig sprituell uppföljare.

Medlem

Hoppas det inte är en cashgrab alá Evolve.


signatur

I drank what?

Gnällkuk

Vet dock inte varför man skulle vara rädd att avvika från l4d2. Utvecklare verkar ständigt försöka göra så mycket nytt på ett redan framgångsrikt koncept. Don’t fix what’ isn’t broken.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Medlem

Ännu en zombie shooter, inget illa om genren men damn om det inte var för att det finns så många utav dem.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

@ohem: Fast mig veterligen finns inte många spel likt L4D 1+2. Otroligt kul online i vs läge

Inaktiv

Haha namnet säger ju sitt men klart man inte tackar nej till mer L4D. Helt sjukt när man tänker tillbaka på Valves guldtid med spel och nu får vi skit som Artifact och nån halvtaskig uppdatering till CSGO då och då.

Inaktiv

Första Left 4 Dead är helt klart det spel jag haft roligast i någonsin.
Hoppas detta blir bra.

Medlem

Hoppas det blir bra! Har sett fram emot ett nytt Left 4 Dead sen det andra kom ut. Vet inte hur många timmar jag lagt ner på de första, otroligt kul att spela med vänner!


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

1
Skriv svar