I taktiska shootern '83 tog det kalla kriget i en helt annan vändning

Robot
I taktiska shootern '83 tog det kalla kriget i en helt annan vändning
Geeks Gaming

Hoppas verkligen dom bytt motor från UE3 som dom hade i RS2. Den funka verkligen inte för de dom gjorde.

Annars verkar de lovande. Länge velat ha ett ordentligt FPS spel i typ 79-80tals kalla kriget.

Medlem

Det var de fulaste mynningsflammorna jag sett på många år...

Medlem

Om det ska va realistisk så gör iallafall FN FAL i semi version.

I princip ingen skulle använda dessa i full auto, och absolut inte i CQC.

När man lärde sig att hipfira mg34 i RO2 så var det svårt att gå tillbaka till en bolt action som spelet var menat att spela.

Inaktiv

@schploff reagerade också på det

Medlem

Är inte dom typ underutvecklare till tripwire? Tyckte inte Rs2 var lika kul som ettan och ro2.

Geeks Gaming
Skrivet av Zidious G:

Är inte dom typ underutvecklare till tripwire? Tyckte inte Rs2 var lika kul som ettan och ro2.

Stämmer och håller med dig.
Rs2 tog bort massa saker som gjorde RO2 extremt kul.

Medlem

Har gillat alla deras krigsspel hittills (även om jag tycker att de har haft en hel del brister och jag hade föredragit liiiite långsammare gameplay i stil med första RO) så man lär ju spela detta också, dock har jag inte lika lätt att få upp intresset för alternativa timelines etc. av någon anledning, men det är väl svårt att hitta nån passande konflikt som skulle intressera folk på 80talet, och lite för stort spann om man skulle gestalta ett flertal olika kalla kriget-relaterade konflikter, kanske.

Edit: Ah, fick för mig att det var Tripwire som gjorde spelet, men de är väl näääästan samma företag typ? haha.

Medlem

Hade varit mer taggad om det var en story-kampanj för single player. Är så tröttsamt med alla online-shooters.

1
Skriv svar