War of Rights i onsdags-streamen!

Robot
War of Rights i onsdags-streamen!

Jocke testar livet som linjeinfanterist under amerikanska inbördeskriget. Rättning i ledet!

#fz, #inbördeskriget, #onsdags-steram, #war-of-rights


Medlem

Intressant .

Har inte spelat liknande sen 2011? Tror jag det var.

Battlegrounds2

Medlem

♫ Modig Sir Bennet, reste fram från Stockholm stad. ♪
♬ Han var inte rädd att dö, åh modig Sir Bennet. ♫
♪ Han var inte alls rädd för att bli dödad på otäcka sätt. ♫ ♪
♪ Modig, modig, modig, modig Sir Bennet! ♫ ♪♪

♫ Han var inte alls rädd för att bli mosad till en massa, ♪
♪ Eller för att hans ögon urgröpta och hans armbågar brutna. ♫
♫ Att hans knäskålar splittras, och hans kropp brinna bort, ♪
♬ Och hans lemmar alla hackade och manglade, modiga Sir Bennet! ♫

♫ Hans huvud krossat och hans hjärta utskuren, ♬
♪ Och hans lever avlägsnad och hans tarmar utrivna, ♬
♫ Och hans näsborrar berövade och hans rumpa bränd av, ♪ ♬
♪ Och hans pen...

Medlem
Frilansare
Frilansare

Tur att streamen tog sig sista kvarten. Helt klart ett spel som måste liras "organiserat", gärna med vänner.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Tur att streamen tog sig sista kvarten. Helt klart ett spel som måste liras "organiserat", gärna med vänner.

Missade tyvärr livestreamen men när jag tittar lite såhär efteråt såg det ut att vara väldigt glest med folk, körde nån kväll när det var en proppfull server och officerare som vrålade ut ordet och styrde upp och då var det jävligt jävligt trevligt, när det är lite glesare sådär så tappar det ju det mesta av sin charm tyvärr.

Ett tips till alla som spelar är att man ju kan hålla in vänster alt (har jag för mig) för att free-looka medans man laddar upp etc. Gör det lite lättare att få överblick och man känner sig lite mindre låst. Rekommenderar också att man kör det framåt kvällarna på helger kanske för att få spela med lite mer folk

Förövrigt anser jag att Jocke ska fortsätta inbördeskrigstemat och köra UG: Civil War.

Ambassadör
Xbox

Uppskattad stream!


signatur

Jump in.

Medlem
Var kul att få vara med på Live!

Det var jag som var flaggbäraren och fick medelande om att gå tillbaks, så jag sprang fel och rätt in fienden med Joakim efter mig! hehe men det var kul!

Att bära flaggan är lite tråkigt än så länge med tanke på att det går inte att slåss med den eller byta till annat vapen! Man blir rätt så utsatt som fanbärare...
Som sagt det funkar bättre med nån officer som talar om var enheten skall gå, blir lite förvirrande vart är fienden och vart man skall gå!

En flaggbärare är jättebra att ha för att kunna låta soldater spawna på plats istället för att låta de springa från början långt ifrån slagfältet!

Medlem

Flaggbärare är ju perfekta rollen om man bara vill vara mitt inne i stridens kaos utan att behöva prestera så mycket annat än att stå på ungefär rätt plats.

Frilansare
Skrivet av 91anYello:

Det var jag som var flaggbäraren och fick medelande om att gå tillbaks, så jag sprang fel och rätt in fienden med Joakim efter mig! hehe men det var kul!

Att bära flaggan är lite tråkigt än så länge med tanke på att det går inte att slåss med den eller byta till annat vapen! Man blir rätt så utsatt som fanbärare...
Som sagt det funkar bättre med nån officer som talar om var enheten skall gå, blir lite förvirrande vart är fienden och vart man skall gå!

En flaggbärare är jättebra att ha för att kunna låta soldater spawna på plats istället för att låta de springa från början långt ifrån slagfältet!

Coolt! Då var det du som tipsade om "T" också, tack för det! Yra höns, liksom...

Medlem

Flaggbäraren var många gånger riktpunkten för fientlig eld på slagfältet

1
Skriv svar