Det händer!? Mycket pekar på Borderlands 3-avslöjande i mars

Robot
Det händer!? Mycket pekar på Borderlands 3-avslöjande i mars
Medlem

Som jag har längtat!!!

Medlem

Känner ni den stinkande doften av lootlåder och microids? Jag är väldigt skeptisk.

Medlem

Borderlands 2 var absolut fenomenalt. Sen kom The Pre Sequel och det var en stor besvikelse, åtminstone om man jämför det med 2:an.

Så en 3:a med fler plojjiga karaktärer är välkommet!

Medlem
Skrivet av Nercis:

Känner ni den stinkande doften av lootlåder och microids? Jag är väldigt skeptisk.

men människa hitta tillbaka till lite gädje, fyfan vilken tråkig inställning punkt

Medlem

Man drog ju 12-timmarspass i Borderlands (med samtliga DLC) som om det vore en kaffepaus.

Hoppas att det blir en 3:a och att det blir riktigt bra

Medlem
Skrivet av xarl:

men människa hitta tillbaka till lite gädje, fyfan vilken tråkig inställning punkt

Jag ä' inte bitter!

Gnällkuk

PEPP! Hoppas på att få återse Tiny Tina!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tiny Tina är en magiskt bra sido-karaktär. Hoppas att Gearbox kan visa vart skåpet skall stå med BL3. Finns så sjukt mycket potential.

Medlem

Sen visar det sig att det är en freetoplay med lootlådor och microtransaktioner. Borderlands phone edition.

Medlem

Jag tycker inte att tvåan nådde ettans glans och spelade aldrig Pre-sequel, men hoppas att en eventuell trea blir bra.

Medlem

Hoppas på ett mobilspel. Don't you guys have phones?

Nä, hoppas på ett riktigt trevligt PC-spel, utan battle-royal, lootlådor och skins!

Medlem

Borderlands 2 co-op Oh my! Sjukt bra! Hoppas trean blir bra! 🙏

Moderator | Testpilot

Borderlands Immortal.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Gnällkuk
Skrivet av returpack:

Jag tycker inte att tvåan nådde ettans glans och spelade aldrig Pre-sequel, men hoppas att en eventuell trea blir bra.

Tvåan var ju överlägsen ettan på alla sätt! Pre-sequel var ganska mellanmjölk.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Här snackar vi lootershooter! GIVE IT TO ME!

Gnällkuk

@Luciphear: din avatar har aldrig varit mer passande


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Är det ett mobilspel tror jag att det mycket möjligt kan bli ett tredje världskrig

Medlem

Nästa stora BR spel?


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Tyckte själv The Pre-Sequel var helt ok men den saknade "karaktär".

ELF
Medlem

Jag måste ha tröttnat redan efter BL1.
Jag har kommit till "staden" i tvåan, kört x antal uppdrag. Men det känns inte som att det händer något. Känns fortfarande som en tutorial.
Kommer det igång någon gång?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Är de som jobbade med borderlands 1 o 2 kvar ens i studion?

Medlem
Skrivet av ELF:

Jag måste ha tröttnat redan efter BL1.
Jag har kommit till "staden" i tvåan, kört x antal uppdrag. Men det känns inte som att det händer något. Känns fortfarande som en tutorial.
Kommer det igång någon gång?

Du har nog missat spelvärldens bästa DLC i Tiny Tinas Assault on Dragonkeep om du inte spelat mer än så.

Medlem
Skrivet av Miindz:

Borderlands 2 var absolut fenomenalt. Sen kom The Pre Sequel och det var en stor besvikelse, åtminstone om man jämför det med 2:an.

Så en 3:a med fler plojjiga karaktärer är välkommet!

Pre-sequal var inte utvecklad av samma utvecklare som BL1 och 2.

ELF
Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Du har nog missat spelvärldens bästa DLC i Tiny Tinas Assault on Dragonkeep om du inte spelat mer än så.

Köpte alla dlcs då jag ändå gillade Borderlands 1. Får försöka ge det en chans till någon gång.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Claptrap? Vad jag behöver i mitt liv är lite mer Mr. Torgue Flexington! WEEOOOWEEEOOWEEEEEEEEEEEEEE

Medlem

Äntligen lite nyheter från Gearbox, 2:an var så grymt kul co-op och alla dlc spec Tiny tinas. Dom har ju haft några år nu att göra 3:an, hoppas inte de blir för likt alla andra loot-shooters nu och att dem har kvar känslan eller iaf kommer med nått nytänkande.

Medlem
Skrivet av Biggles:

Claptrap? Vad jag behöver i mitt liv är lite mer Mr. Torgue Flexington! WEEOOOWEEEOOWEEEEEEEEEEEEEE

Helt klart.
Det är ju personligheterna som är behållningen med spelen i mitt tycke, sen kanske inte alla uppskattar alla skämt och referenser men jag gillade det.

Synda bara att i Tales of the Borderlands så försvann en karaktär men kanske så är sista ordet inte sagt där..

Måste dra igenom ettan igen nån gång men finns så många andra spel som vanligt så upptar tiden, avdelning dagens i-i-landsproblem .


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

De får inte ett öre av mig efter Acm.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Helt klart.
Det är ju personligheterna som är behållningen med spelen i mitt tycke, sen kanske inte alla uppskattar alla skämt och referenser men jag gillade det.

Synda bara att i Tales of the Borderlands så försvann en karaktär men kanske så är sista ordet inte sagt där..

Måste dra igenom ettan igen nån gång men finns så många andra spel som vanligt så upptar tiden, avdelning dagens i-i-landsproblem .

Å andra sidan introducerades ju flera nya karaktärer. Dem ser jag gärna i Borderlands 3.

12
Skriv svar