Sekiro släpps om 10 dagar, därför releasetrailer nu

Robot
Sekiro släpps om 10 dagar, därför releasetrailer nu

Inga tidiga recensioner, men väl en tidig releasetrailer.

#activision, #from-software, #sekiro-shadows-die-twice


Medlem

Hmm, tror jag ska köpa detta pga. Dark Souls 3 var grymt.

Medlem

Finns det English Voice i detta? Alltså Engelsk tal? Har sökt på google och hittar ingenting. Och alla gameplay och videos är med Japansk Tal.

Ingen som vet? För om det bara är Japanska blir det inget köp för mig fast jag älskar Souls spelen.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Jag tror det blir ett köp för mig men kommer nog vänta på recensioner för säkerhets skull.

Medlem

Blir garanterat ett köp, kommer dock att avvakta lite. Har fullt upp med Persona 5 just nu (mitt första Persona och känner mig nykär, grymt bra) och efter det väntar DMC5 som jag har påbörjat.

Och efter det så blir det nog att köra Octopath som jag fick idag, på rekommendation av @Vamp.

Spelar också Luigi's Mansion och Gta: chinatown wars på DS.

Och Tetris 99.

Och..... Hur ska jag finna tid


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

12 gig är enormt lite för ett AAA spel idag, hur stort är det på PC då undrar man? Spelet ser i varje fall enormt intressant ut, både rent stilistiskt (ser satans snyggt ut) och i den den tidsperiod de valt att basera spelet på och har det en hyfsad story blir det ett garanterat köp.

Medlem

@Earthscum:

Kollade på steam och där snackade de engelska i 2 av 3 av de trailers som fanns. Annars är jag av den åsikten att man alltid ska se på filmer, tv-serier och spel på dess original språk . Böcker blir lite kinkigare om man inte kan språket och man får hoppas på att det är en bra översättare som sätter tänderna i berättelsen.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Finns det English Voice i detta? Alltså Engelsk tal? Har sökt på google och hittar ingenting. Och alla gameplay och videos är med Japansk Tal.

Ingen som vet? För om det bara är Japanska blir det inget köp för mig fast jag älskar Souls spelen.

Haha, baken är delad osv. Finns inte ett spel som har en bättre engelsk cast än den ursprungliga japanska. Skulle snarare bli riktigt ledsen om vi i Europa inte får välja japanskt tal.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Finns det English Voice i detta? Alltså Engelsk tal? Har sökt på google och hittar ingenting. Och alla gameplay och videos är med Japansk Tal.

Ingen som vet? För om det bara är Japanska blir det inget köp för mig fast jag älskar Souls spelen.

Omae Wa Mou Shindeiru...

NANI?!

Medlem

Verkar riktigt coolt, hade det varit mp hade det nog blivit ett köp för att kunna spela med en polare. Nu blir det fokus på att klara DS3 samt dlc istället.

Inaktiv

Med tanke på de tidigare From Software-spelen Activision producerat kan man kanske förvänta sig en lite kortare upplevelse.

Medlem

Kommer spelet ha inställningar för svårighet? Har ingen lust att nöta dessa spel pga svårighetsgraden.

Medlem
Skrivet av Vamp:

Haha, baken är delad osv. Finns inte ett spel som har en bättre engelsk cast än den ursprungliga japanska. Skulle snarare bli riktigt ledsen om vi i Europa inte får välja japanskt tal.

Inne på samma spår. Hoppas på japanskt tal med Engelsk text - Då köper jag direkt, annars får det vänta ett ag.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

måste man installera spelet kan man inte bara lägga i skivan och spela?

Medlem
Skrivet av Cybersoul:

måste man installera spelet kan man inte bara lägga i skivan och spela?

Finns det något spel sedan 2002 du kan spela direkt från skivan?

1
Skriv svar