Datautvinnare upptäcker åtta ytterligare Apex Legends-hjältar

Robot
Datautvinnare upptäcker åtta ytterligare Apex Legends-hjältar

Legendarerna ser ut att bli fler. Många fler.

#apex-legends, #respawn-entertainment, #nyhetstips


Avstängd

Börjar nästan bli en liga med legender. Hm...

(⟃ ͜ʖ ⟄)

Geeks Gaming
Skrivet av AplAy:

Börjar nästan bli en liga med legender. Hm...

(⟃ ͜ʖ ⟄)

LoL, den var bra!
Undrar vilken agency man använder för pr

Avstängd
Skrivet av NordhNet:

LoL, den var bra!
Undrar vilken agency man använder för pr

LoL, tack!

Medlem

Inga piloter... 😕


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Från Respawn:

"There’s lots of stuff that has been datamined from Apex since launch and is swirling around the Internet. We know this stuff is fun to dig up and speculate about, but you should not treat any of that info as a source of truth. There’s stuff in there that is very old, or things we’ve tried in the past and cut--remember our design process is to prototype and play lots of ideas--and some of it may be things we’re still building for Apex Legends. Finding this stuff by no means confirms that it’ll ever come out. At best you should treat any posts about this as a rumor and the real info will come from us when we’re ready to show off what’s coming next."

Hela inlägget som också, tyvärr, bekräftar att säsong 1 INTE börjar idag 😢😭
https://www.reddit.com/r/apexlegends/comments/b0bl2s/some_cla...

Medlem
Skrivet av bent toe:

Inga piloter... 😕

Sägs att Wraith och Bloodhound är piloter. De har en del tecken på att de är eller åtminstone har varit. Fast nej, inga piloter som vi är vana vid.

Inaktiv

Kan de inte släppa nya säsongen någon gång, spelet börjar kännas ganska dött nu och har fallit brutalt på Twitch.

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Kan de inte släppa nya säsongen någon gång, spelet börjar kännas ganska dött nu och har fallit brutalt på Twitch.

Jag förstår inte? Spelar inte du för att det är kul eller sitter du och bara följer trender på twitch? Det är ett BR spel. Det är samma skit hela tiden om och om igen som galenskap.


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem

Någon som har koll på hur matchmaking fungerar? Tycker jag möter folk som har reflexer som ett spädbarn medans jag sitter och letar efter rätt knappar på tangentbordet. Blir ju helt ägd här.

Inaktiv
Skrivet av kLIMAX_:

Jag förstår inte? Spelar inte du för att det är kul eller sitter du och bara följer trender på twitch? Det är ett BR spel. Det är samma skit hela tiden om och om igen som galenskap.

Ja, jag spelar för att det är kul. När man redan har vunnit 100 matcher (okej kanske inte riktigt så många) och utforskat allt innehåll i spelet så känns inte spelet lika kul längre, därför vill jag att de ska släppa någonting nytt. Jag ville ha en utmanare på alla plan till Fortnite men nu har det gått 5 veckor sedan release och allt vi har fått är ett vapen.

Det går alldeles för långsamt för Respawn för att de ska ha en chans att hänga med Epic i svängarna, men man kan ju hoppas på att den nya säsongen är revolutionerande.

Inaktiv
Skrivet av ClockWise:

Någon som har koll på hur matchmaking fungerar? Tycker jag möter folk som har reflexer som ett spädbarn medans jag sitter och letar efter rätt knappar på tangentbordet. Blir ju helt ägd här.

Skulle en spädbarns reflexer vara exceptionellt bra eller? Weird liknelse

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Skulle en spädbarns reflexer vara exceptionellt bra eller? Weird liknelse

Ja, ju yngre desto bättre tänker jag.

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Ja, jag spelar för att det är kul. När man redan har vunnit 100 matcher (okej kanske inte riktigt så många) och utforskat allt innehåll i spelet så känns inte spelet lika kul längre, därför vill jag att de ska släppa någonting nytt. Jag ville ha en utmanare på alla plan till Fortnite men nu har det gått 5 veckor sedan release och allt vi har fått är ett vapen.

Det går alldeles för långsamt för Respawn för att de ska ha en chans att hänga med Epic i svängarna, men man kan ju hoppas på att den nya säsongen är revolutionerande.

Av alla miljoner spelare som spelar spelet så känner majoriteten inte så.
Men visst det är kul med nytt innehåll men lite tålamod får man ha


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Någon som har koll på hur matchmaking fungerar? Tycker jag möter folk som har reflexer som ett spädbarn medans jag sitter och letar efter rätt knappar på tangentbordet. Blir ju helt ägd här.

Känner samma sak.
Ibland har jag dock parats ihop med medspelare som i min mening inte spelar som stressade apor och varit duktiga och då har det många ggr gått vägen


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av ClockWise:

Ja, ju yngre desto bättre tänker jag.

Ah ok. Det stämmer ju inte alls såklart men förstår ditt tänk nu iaf

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Vad det har med twitch att göra? Jag sa ju precis det, du kanske ska sätta på glasögonen? Stör mig rejält på folk som ljuger som dig.

Fortnite är ett F2P-spel, vad är din poäng? Många här och på sajter runtom i världen hävdade att Apex var nya spelet som krossade allting och hänvisade till antalet twitch viewers. Jag tycker det är ett vanskligt sätt att bedöma ett spels popularitet på men visst ger det en fingervisning.

Fast jo, i och med att spelet har tappat så enormt på Twitch så känner troligtvis(!) majoriteten så. Det händer för lite och för långsamt. Jag har bara sett artiklar om vilken braksuccé spelet är medans många verkar vända sin uppmärksamhet någon annanstans. Jag varnade för att bedöma succén på ett spel utifrån antalet spelare och twitch viewers under "smekmånaden".

Jag vill inte att Apex ska dö ut och falla i glömska lika raskt som det kom upp, därför hoppas jag respawn skärper sig och börjar leverera. De har fortfarande stora utmaningar med nätkod, fuskare, design, innehåll osv.
När de går upp emot världens just nu bästa spelutvecklare så måste de hålla en skyhög nivå om deras ambition är att konkurrera.

Bara för att man inte är nr1 på Twitch eller har mest spelare betyder väll inte att spelet kommer falla i glömska.
Om det är kriterierna så borde massvis med spel vara glömda.
Så länge det inte är ett problem att spela så är spelet ytterst levande.

Att jämföra mot Fortnite är ungefär som man för 10-20 år sen skulle jämföra spel framgång med hur bra det sålde jämfört med Sims och cs typ, då hade inget spel en chans mot dom.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Hoppas dom kmr ha lite timed events med olika gamemodes.
Typ snipers only och bara knytnävar och granater osv.

Grundspelet är riktigt kul och det känns som att med små förändringar på formeln kan dom även skapa mkt oseriöst kaotiskt skoj

Medlem

Surt om dom bara släpper en ny karaktärer snart. Känns mycket bättre om dom släppte 2 per gång. Men tänker mig att dom kommer att EA suga på den här karamellen så mycket det bara går.

1
Skriv svar