Avstängd
Playstation Now

Det har tydligen släppts nu här i Sverige och kostar 149kr/månad. Jag testade betan under hela förra månaden och då var det klockrent. Men det var nog bara för att det var lite folk som spelade det under den tiden eftersom man blev utvald.

För er som inte vet är det att man streamar spel och det gjorde bland annat så jag kunde spela RDR 1 som jag aldrig spelat. Fanns över 650 titlar att välja av också, men om det ska fortsätta som det tydligen är nu känns det inte värt skiten. Det blir köplats om det är för många som spelar samma spel samtidigt (fast vissa spel kan du ladda ned så dessa påverkar inte tror jag). Såg någon på twitter som skulle spela ett disneyspel med sina barn och hamnade på plats 284 i kön, alltså inte ens ett populärt spel som RDR 1 och många PS4 titlar. Hon kunde heller inte spela något annat under tiden hon köade.

Om det är meningen att det ska funka som Netflix osv fast för spel måste dom ju snabba upp det hela så det funkar direkt man startar.

Nä jag avvaktar nog ett par månader för att se om det blir bättre framöver, 149 känns dyrt om det inte funkar som det ska.

Edit: Såg inte när jag gjorde tråden att ni skrivit om det. Har varit frånvarande idag men gör som ni vill om ni vill ha kvar den.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Kanske bra att man då kan få sju dagars "trial", innan man köper en månad.

Avstängd
Skrivet av xScaryKidx:

Kanske bra att man då kan få sju dagars "trial", innan man köper en månad.

Jo såg att man kunde göra det. Men jag väntar nog ett tag i alla fall innan jag tar min trial för att höra fler åsikter.


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar