Ban-hammaren jobbar hårt i Apex Legends

Robot
Ban-hammaren jobbar hårt i Apex Legends

Som om fler än alla invånare i Malmö kommun stängts av.

#apex-legends


Inaktiv

Härligt! Få saker jag blir så tiltad av som cheaters i multiplayerspel.

Sen är väl en stor nackdel med f2p att man bara kan skapa nytt konto och fortsätta fuska om det nu inte sker någon sorts ip-ban eller liknande...

Medlem

Spelade igår.
Fick 3 vinster
Dock säkert kring 12-15 försök bara med randoms

Upptäckte en fuskare eller en som hade väldigt duktig kart och spelakännedom.
När jag speccade en stund efter kändes det som han visste hela tiden vilket håll dom andra sprang som att han såg genom väggarna.

Var dock inte supertydligt som man ser vissa exempel på Youtube på dom som inte alls är blyga på att visa


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Härligt! Få saker jag blir så tiltad av som cheaters i multiplayerspel.

Sen är väl en stor nackdel med f2p att man bara kan skapa nytt konto och fortsätta fuska om det nu inte sker någon sorts ip-ban eller liknande...

När CSGO kostade pengar fanns det också många fuskare. Vill man stoppa fuskare ska man köra ett system där konto kopplas till personer via personnummer och id-handling.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv

Bra! Bort med drÄget!

ndr
Medlem

Ibland är det skönt att spela på konsol även om det inte är konstant 60fps.

Medlem

Bra att de sätter sig ner med AMD och försöker hitta en lösning.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Inaktiv
Skrivet av CliQue-SinneD:

Bra att de sätter sig ner med AMD och försöker hitta en lösning.

Du menar alltså att AMD ska hjälpa dem med fuskarproblemen i Apex? Hur tänkte du nu?

EDIT: Nevermind, antar att du syftar på sidonyheten i artikeln.

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Du menar alltså att AMD ska hjälpa dem med fuskarproblemen i Apex? Hur tänkte du nu?

EDIT: Nevermind, antar att du syftar på sidonyheten i artikeln.

Ja precis, det har bara snackats om att det är RTX-kort som det kraschar för men inget om att många med AMD-kort också har problem (däribland jag).


signatur

Ducati Streetfighter 848

Jag läste först "alla invånare i Malmö kommun har stängts av"

Gen
Medlem

Senaste nVidia drivaren har faktiskt löst problemen (för mig iaf med ett RTX kort)

Medlem

Det går knappt att spela längre... Har de senaste två dagarna dött av uppenbara fuskare var och varannan match, något som aldrig hände innan dess. Antar att fuskarna nu har hunnit ikapp. Aja, spelet var kul så länge det varade

Medlem
Skrivet av Le Erik:

Det går knappt att spela längre... Har de senaste två dagarna dött av uppenbara fuskare var och varannan match, något som aldrig hände innan dess. Antar att fuskarna nu har hunnit ikapp. Aja, spelet var kul så länge det varade

Har inte märkt av detta alls.. som tur är..
Igår hade man 3 vinster på raken, så jag har väl haft tur och sluppit alla dessa fuskare.

Inaktiv
Skrivet av AxxT:

Har inte märkt av detta alls.. som tur är..
Igår hade man 3 vinster på raken, så jag har väl haft tur och sluppit alla dessa fuskare.

Du kanske har fuskarna i ditt team?

Medlem

Ett annat stort problem är alla dessa kinesiska spam-bots på de asiatiska servrarna.. Var och varannan match får man en eller med otur två i sin squad. 😣 Brukar försöka välja att spela på andra servers men min ping (bor i japan) brukar vara rätt kass då tyvärr.

1
Skriv svar