Se på läckt film från Battlefields Battle Royale-läge

Medlem

Var ifrån kommer alla människor som spelar? Måste väll ändå finnas en begränsas spelarbas för t.ex. denna typ av spel och den delas mellan APEX, PUBG och Fortnite. Ska helt plötsligt 30 miljoner ploppa upp och spela detta.

Medlem
Skrivet av storm72:

Var ifrån kommer alla människor som spelar? Måste väll ändå finnas en begränsas spelarbas för t.ex. denna typ av spel och den delas mellan APEX, PUBG och Fortnite. Ska helt plötsligt 30 miljoner ploppa upp och spela detta.

Även om spelen har samma grund så är dom väldigt olika varandra och tilltalar inte samma sorts spelare

Medlem
Skrivet av roftg:

Även om spelen har samma grund så är dom väldigt olika varandra och tilltalar inte samma sorts spelare

vad är så annorlunda att en som inte gillar t.ex. Apex skulle hoppa på detta? Skillnaden jag ser är fordon och grafiken, svårt att se detta som en revolutionerande förändring.

Medlem

signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem
Skrivet av storm72:

vad är så annorlunda att en som inte gillar t.ex. Apex skulle hoppa på detta? Skillnaden jag ser är fordon och grafiken, svårt att se detta som en revolutionerande förändring.

Jag har inte sagt ngt om bfv firestorm, utan jag pratar om att Apex och Pubg är 2 helt olika spel,för att inte tala om fortnight därför tror jag att dom lockar olika spelartyper. Tex tempot är helt annorlunda,det mesta som rör gameplay, fps vs 3e person,det är lixom inte många gemensamma nämnare förutom battle royale.. enligt mig så har pubg mer gemensammt med filmen battle royale än med tex fortnight..
Hur det blir med bfv får vi ju se när firestorm släpps,. Men jag gissar att det inte är mer än battle royale som är gemensam nämnare där med.

Medlem

För mig är alla BR-spel lika.
Denna spelstil är helt enkelt inget för mig.


signatur

autograph

Medlem

När spel dör lägg till Battle Royale! det kommer fixa allt woohoo. Idea torka deluxe samt fortfarande EA. Nej Tack!

12
Skriv svar