Bästa spelvapen är avgjort!

Gnällkuk
Skrivet av Freakon:

Hehe den har varit med hela tiden, den var en av de första jag lade till

Håller med om att annat hade varit skandal!

Should have gone to specsavers... *rolls eyes*


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Should have gone to specsavers... *rolls eyes*

Haha, så kan det vara ibland


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Haha klart tesla coil leder, så mycket gubbar här på fz. (Jag är en av dom)

Medlem

AH-64D Apache Longbow (Apache: Air Assault)

Medlem
Skrivet av Freakon:

"Apocalypse Tank (Dune 2)"

Tänkte du på Apocalypse Tank (Red Alert 2 & 3)?
I Dune 2 var den fetaste stridsvagnen Harkonnens Devastator.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Tänkte du på Apocalypse Tank (Red Alert 2 & 3)?
I Dune 2 var den fetaste stridsvagnen Harkonnens Devastator.

Ops, blev lite fel där. Tack för rättningen


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Klart man tar Teslan. Tesla Coil har lite själ, det är inte många av dom andra här

Om du nu skall ha med Siege Tank, vilket jag kanske inte tycker passar så bra in, så borde du också ha med Trebuchet från Aoe2.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Missade att Warthog fanns med eftersom den låg i botten av listan, kanske värt att tänka på i framtida undersökningar?

Medlem
Skrivet av BlueTeam:

Missade att Warthog fanns med eftersom den låg i botten av listan, kanske värt att tänka på i framtida undersökningar?

Man skall alltid sätta den överst menar du?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Man skall alltid sätta den överst menar du?

Nej, men som det tidigare har nämnts favoriseras alternativ som är högre upp, och på så vis borde placeringen av ett välkänt fordon placeras mer i linje med de andra populära så att det inte glöms bort. Alternativt rada upp "toppalternativen" längst ned.

Medlem
Skrivet av BlueTeam:

Missade att Warthog fanns med eftersom den låg i botten av listan, kanske värt att tänka på i framtida undersökningar?

Försökte att blanda bättre denna gången och tänkte att då Halo är så populärt så skulle det inte skada om den kom långt ner. Exempelvis Siege Tank från Starcraft låg först i topp tre men den flyttade jag till typ mitten, vilket jag tror har lett till att andra alternativ har fått en bättre chans.

Tack för din input, jag lyssnar och tar åt mig så att framtida omröstningar kan bli så bra som möjligt


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Omröstningen "Stationerade vapen/fordon" är avslutad.

1. Tesla Coil (Red Alert 2) 28 % - 42 röster

2. Warthog (Halo) 13 % - 20 röster

3. Siege tank (Starcraft) 11 % - 17 röster

Hedersomnämnande:

AC130 (Call of Duty: Modern Warfare) 11 % - 16 röster

Totalt röstade 151 personer.

23 / 38 alternativ fick minst en röst.

Vinnaren:

Tesla Coil (Red Alert 2)


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Nu är alla kategorier avslutade. Nästa omröstning kommer att vara "Andra chansen" där andra, tredje och hedersomnämnande kommer att få ytterligare en chans. Vinnaren kommer att vara med i den slutgiltiga omröstningen där övriga vinnare tävlar.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Nu är omröstningen "Andra chansen" igång! Passa på att nominera en favorit som inte lyckades att norpa förstaplatsen i tidigare omröstningar. Vinnaren kommer att vara med i finalen som påbörjas nästa vecka


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

@Freakon: Det känns som om du har glömt några stycken treor och eller hedersomnämnanden.

Borde t.ex inte Siege tanken vara med?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Akronym:

@Freakon: Det känns som om du har glömt några stycken treor och eller hedersomnämnanden.

Borde t.ex inte Siege tanken vara med?

Den är med. Tror den ligger som alternativ två


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

@Freakon: Aha, då kanske jag också borde gå till Specsavers ^^


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Akronym:

@Freakon: Aha, då kanske jag också borde gå till Specsavers ^^

Haha, de får flera nya kunder. FZ borde få provision


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

En av de mest underskattade : vapnena (specifikt Magnum om ja minns rätt) från klassikern B.l.a.c.k (PS2). Annars dubbelpipan från Doom II.

Medlem

@Soulless: har man inte flak cannon som första vapen har man inte pselat unreal tournament!

Medlem

Vart är Dubstep gun? >:(

Medlem

Hade gärna röstat på ett GoldenEye-vapen då det är ett av mina absoluta favoritspel, men kan inte riktigt göra det eftersom jag tycker att golden gun är det värsta vapnet i spelet

Medlem

Krol blade från wow

Medlem

Inget av alternativen. Glaive från Kingdoms of Amalur. Det enda vapen som ens kommer i närheten är Warframe's glaive.

Nåja, om jag måste välja ovan så Flak cannon.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Vart är Dubstep gun? >:(

Den var med i en tidigare omröstning men fick tyvärr inte tillräckligt med röster för att kvala in på andra chansen

Jäkligt roligt vapen dock.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av radiuz:

En av de mest underskattade : vapnena (specifikt Magnum om ja minns rätt) från klassikern B.l.a.c.k (PS2). Annars dubbelpipan från Doom II.

Dubbelpipan från Doom kommer att vara med i finalen, detta då den vann omröstningen som den deltog i

För att se resultaten av tidigare omröstningar så öppna spoiler-taggen i huvudinlägget *tips*


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Det gör mig varm i hjärtat att Flak Cannon har kommit med här. Har inte tänkt på vapnet på väldigt länge, men känslan av i att slita någon i bitar med den var priceless.

Medlem

Omröstningen "Andra chansen" är avslutad.

1. Master sword (Zelda) 16 % - 43 röster

2. Lightsaber (Star wars) 12 % - 34 röster

3. Gravity gun (Half life 2) 12 % - 32 röster

Hedersomnämnande:

BFG (Doom) 10 % - 28 röster

Totalt röstade 277 personer.

21 / 21 alternativ fick minst en röst.

Vinnaren:


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Nu är sista omröstningen igång! Vilket vapen blir den ultimata segraren?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius

Lite draghjälp för att kora den slutgiltiga vinnaren?


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Skriv svar