Gameplay från Ready of Not förstärker Swat 4-potentialen

Robot
Gameplay från Ready of Not förstärker Swat 4-potentialen

Dynamiska uppdrag, icke dödliga vapen och stegfri lutning borde få saliven att rinna hos insatsstyrkor.

#nyhetstips, #ready-or-not, #void-interactive


Medlem

Detta ser jag fram emot, jättekul


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Geeks Gaming

Ooooh, det behövs VERKLIGEN ett nytt swat 4 *saglar*

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Ooooh, det behövs VERKLIGEN ett nytt swat 4 *saglar*

Var du ironisk nu?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Medlem

Jaaa! Äntligen! Har varit ute efter något sånt här lir sen typ Raven Shield och Swat 4.

Medlem

ready OR not ?

Medlem
Skrivet av robbis:

ready OR not ?

Skulle precis kommentera det samma!

Ready Of Not låter underligt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Deras breach i inledningen...de verkade inte ha bråttom in i rummet "Grabbar, gå nu i lugn takt!"


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Geeks Gaming
Skrivet av conthox:

Var du ironisk nu?

Faktiskt inte
Älskade swat 4

Medlem
Skrivet av robbis:

ready OR not ?

Det lade jag inte ens märke till, roligt felskrivning.

Skrivet av Ankh:

Deras breach i inledningen...de verkade inte ha bråttom in i rummet "Grabbar, gå nu i lugn takt!"

Dom måste bättre på ljudet av t ex flashen också. Ett litet *pop* lät inte så respektingivande...

Skrivet av NordhNet:

Faktiskt inte
Älskade swat 4

Heh, vart inte säker när du skrev "verkligen" med versaler sådär


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ser sjukt fram emot detta.

Medlem

vilket skit namn! Har drömt om ett SWAT 5 dock


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Det här ser ut att bli ett redigt swat spel

Medlem

@conthox: Måhända att det är placeholders på ljud. Väldigt få som jobbar med spelet.

Medlem

Yes, äntligen gameplay från detta spel. Namnet är dock inte det bästa men gud så jag har sett fram emot ett nytt SWAT spel. Konstigt att SWAT 4 aldrig kommit på Steam. Finns dock på GoG.
Äntligen ett tungt snut spel som kan avnjutas i single player. Man är helt utsvulten på insatsstyrka stealth. Fan att behöva svälta till slutet av 2020.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ja tack. Saknar SWAT-spelen.

Medlem

@Freffo: Jo, det är nog sant.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Satt och tänkte på detta häromdagen, såg trailern igår.
Måste säga att det var ett tag sedan det fanns en mild hype i mig, försöker lugna den dock så jag inte blir besviken.

Senaste "spelet" i genren var ju en grav besvikelse, takedown eller vafan det nu hette.

Medlem

Det ska bli spännande att se hur de ska förhindra att man kutar runt som en dåre som man gör i exakt alla andra spel.

Medlem

Älskade atmosfären i Svatt 4, detta ska bli kul!

Medlem

ÄNTLIGEN! Tjohooooooooooo!

Medlem

Önskar att det kommer till konsoler.
Dags att vända trenden med arkadskjutare på konsol. Vi behöver milsims och realistiska skjutare.


signatur

"High life on low budget"

1
Skriv svar