CCP testar EVE-deathmatch för 10 000 spelare. Tio tusen!

Robot
CCP testar EVE-deathmatch för 10 000 spelare. Tio tusen!

En viss rekordbok lär stå redo.

#ccp, #eve-online, #nyhetstips


Medlem

Fascinerande vad ett excel program med lite grafik kan göra

Medlem

Även kallat #LAGFEST.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

borttaget


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

Gäller att få en riktigt bra killstreak på ett par tusen.

Medlem
Medlem

Tio tusen tyska bögar!?

Geeks Gaming
Skrivet av Rafner:

Tio tusen tyska bögar!?

Extremt onödig kommentar

Medlem
Skrivet av Rafner:

Tio tusen tyska bögar!?

Jag tror inte alla kommer förstå den referensen

Medlem
Skrivet av Brona:

Jag tror inte alla kommer förstå den referensen

speciellt inte om det skulle visa sig bli HUNDRA TUSEN!

Medlem

@Sp4ceRock3R: Hundra tusen är ändå taket

Medlem
Skrivet av Rafner:

Tio tusen tyska bögar!?

Ah the memories


signatur

Meep!

Medlem

Var väl något stort krig några år sedan som det var några tusen inblandade i. Hörde att kriget startade pga en missclick.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Extremt onödig kommentar

Haha nää...vi får anta att du inte hört Hassan


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Nocturnal77:

Grejen är ju att dom testar en ny server teknologi kallad Aether. Känner en av skaparna.
En typ av cloudbaserad teknologi som gör att servrarna kan anpassas baserat på antalet spelare.
Tanken är att denna teknologi i framtiden även kan ha cloudbaserad prestanda. Så att all press inte sätts på din dator.
Så that stuff har rätt så stor potential i framtiden.

Medlem

@Jinxswe:

Medlem
Skrivet av Ankh:

Haha nää...vi får anta att du inte hört Hassan

Den yngre generationen är juh som snöflingor hela högen. Dom förstår inte humor bara kränkningar.

Medlem

Då jag spelar EVE aktivt så signade jag upp mig till den där testen. Får se om man får vara med

Medlem
Skrivet av TheJudge:

Den yngre generationen är juh som snöflingor hela högen. Dom förstår inte humor bara kränkningar.

Jag håller fullständigt med


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Tarmböld:

Grejen är ju att dom testar en ny server teknologi kallad Aether. Känner en av skaparna.
En typ av cloudbaserad teknologi som gör att servrarna kan anpassas baserat på antalet spelare.
Tanken är att denna teknologi i framtiden även kan ha cloudbaserad prestanda. Så att all press inte sätts på din dator.
Så that stuff har rätt så stor potential i framtiden.

Fast det är ju snarare för att nuvarabde server system är det som laggar, stora fights tycker jag är mindre kul just pga time dialation.

Medlem
Skrivet av TheJudge:

Den yngre generationen är juh som snöflingor hela högen. Dom förstår inte humor bara kränkningar.

Haha det som äldre generationer sagt om yngre sedan tidernas begynnelse.

Medlem
Skrivet av Brona:

Haha det som äldre generationer sagt om yngre sedan tidernas begynnelse.

Njae, vette fan alltså. Brukade det inte vara tvärt om? Den yngre generationen var de som tog saker till sin spets, till föräldragenerationens stora förtret. Nu har det ju blivit precis tvärt om, den äldre generationen drar ett skämt med riv, vilket får de yngre att dra efter andan av upprördhet.

Medlem
Skrivet av Rafner:

Njae, vette fan alltså. Brukade det inte vara tvärt om? Den yngre generationen var de som tog saker till sin spets, till föräldragenerationens stora förtret. Nu har det ju blivit precis tvärt om, den äldre generationen drar ett skämt med riv, vilket får de yngre att dra efter andan av upprördhet.

Jag tänkte mer generellt hur äldre klagar på yngre. Farfar tyckte farsan var bortskämd och lat, farsan gav upp på mig efter NES introducerades i mitt liv, och jag känner hur jag blir allt mer skeptisk till yngre i allt från språkbruk till musik. Circle of life.

1
Skriv svar