Gratis i helgen: Vermintide 2 och Conan Exiles

Robot
Gratis i helgen: Vermintide 2 och Conan Exiles
Medlem

Tycker nyheter som denna talar dubbla språk. Ett spel är ju inte gratis om du bara kan spela det i en vecka och sen måste betala.

Som med Conan i detta fallet så förstår jag att det är gratis på obestämd tid men jag kan även köpa det för halva priset om jag vill, que?

Medlem

Yes, äntligen får jag spela ett spel med extrem penisfysik!

Medlem

For the Vermintide!

Redaktör
Skrivet av legendofkarl:

Tycker nyheter som denna talar dubbla språk. Ett spel är ju inte gratis om du bara kan spela det i en vecka och sen måste betala.

Som med Conan i detta fallet så förstår jag att det är gratis på obestämd tid men jag kan även köpa det för halva priset om jag vill, que?

Men det står ju "Gratis i helgen"


signatur
Medlem

Conan är ett grymt underskattat spel. Visst det finns en hel del buggar. Men jag har aldrig haft så roligt i ett survivalspel!
Kartan är fantastisk!
combat är rolig!
pvp är roligt! (Sålänge det inte fuskas eller exploitas)
konstruktion är roligt!
PvE är roligt!

Det dåliga är som sagt några buggar och att Funcom är extremt dåliga på att banna fuskare. Workaround på det är att spela på servrar med aktiva admins, alltså inte på en officiel server.

Medlem

Ni glömde "Mortal Kombat X" den är också gratis 2 dagar på Steam

Medlem
Skrivet av Christoffer B:

Conan är ett grymt underskattat spel. Visst det finns en hel del buggar. Men jag har aldrig haft så roligt i ett survivalspel!
Kartan är fantastisk!
combat är rolig!
pvp är roligt! (Sålänge det inte fuskas eller exploitas)
konstruktion är roligt!
PvE är roligt!

Det dåliga är som sagt några buggar och att Funcom är extremt dåliga på att banna fuskare. Workaround på det är att spela på servrar med aktiva admins, alltså inte på en officiel server.

Coolt, har varit sugen på att testa länge. Får försöka hitta tid för det i helg.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Men det står ju "Gratis i helgen"

Jag tolkade det som att man kan ladda ner under helgen helt gratis. Sen kommer det börja kosta nästa vecka.
Så är det typ med Games with gold, man kan ladda ner under några veckor och sen har man spelet. Men missar man chansen kommer det börja kosta igen.

Jag föredrar "Testa *spelnamn* i helgen!"


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Hmm får se om man tar och testar Conan då
Blev lite nyfiken på det när Neebs Gaming startade en serie med det spelet

Inaktiv

No need to for me. Har "fått" båda spelen genom Humble Monthly Bundle. Vermintide 2 var ett av månadens spel för marsmånad i år, medan Conan Exiles var (vad jag minns) månadens spel för augustimånad förra året.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Men det står ju "Gratis i helgen"

"Gratis i helgen" tolkar jag gärna som att man har helgen på sig att norpa det.

Tycker nog personligen man ska avstå från att använda ordet "gratis" när det handlar om begränsade perioder man kan testa spel inom. Bättre att spara "gratis" till de numera ganska vanligt förekommande tillfällena man får spel permanent istället. Trevlig ny trend måste tilläggas!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar