Xbox Game Pass - Mars 2019

Ambassadör
Xbox
Xbox Game Pass - Mars 2019

En handfull nya spel till Xbox Game Pass utannonserades precis för mars månad. Mest noterbart är Just Cause 4, som släpptes så sent som i december. Square Enix fortsätter att överraska!
Fallout 4 gör comeback på tjänsten efter att ha kommit och gått under förra året, alltid trevligt.

Nya titlar:

Just Cause 4 (6 mar)

Lego Batman 2 (6 mar)

F1 2018 (14 mar)

Fallout 4 (14 mar)

Xbox Game Pass

#Xbox #Xboxgamepass


signatur

Jump in.

Medlem

Vad har Square Enix med Fallout 4 att göra?

Medlem
Skrivet av Vamp:

Vad har Square Enix med Fallout 4 att göra?

Inget, men de är utgivare för Just Cause 4

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Vamp:

Vad har Square Enix med Fallout 4 att göra?

Som @DrDoom sa, inget. Däremot så är Just Cause 4 ännu ett stort spel som kommer relativt tidigt till Xbox Game Pass från Square Enix på kort tid. För en månad sedan så kom Shadow of the Tomb Raider och det är trevligt med bra samarbete med stora utgivare för Xbox Game Pass.


signatur

Jump in.

NuZ
Testpilot

Såg de när jag zappa runt. Mycket trevligt!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Backloggens befriare

Fallout 4 verkar trilla ut och in, lite då och då? =o


signatur

Ad hoc addendum

KoP
Medlem
Skrivet av keffkebab:

Fallout 4 verkar trilla ut och in, lite då och då? =o

Bethesda har beslutsångest. :'D

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Fallout 4 verkar trilla ut och in, lite då och då? =o

Den här gången trillade det in som ett F1-spel enligt videon i artikeln..

Edit: om man läser helt fel som jag tudligen gjorde dvs.. oops..


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Skulle gärna vilja ha Dirt Rally på game pass igen, hade inte tid att spela det så mkt när det väl fanns och Dirt 4 är inte riktigt samma grej.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Gen
Medlem

Skippa JC4, ett fruktansvärt dåligt spel. Antingen är det Avalanche som borde skämmas för att de släppte ett ofärdigt spel eller så borde SQE skämmas för att de tvingade Avalance släppa en Alpha.

Medlem

Är Xbox gamepass värt att prova till PC (har ingen xbox)?

Backloggens befriare
Skrivet av Hulle:

Är Xbox gamepass värt att prova till PC (har ingen xbox)?

I nuläget skulle jag säga nej, om du inte är väldigt nyfiken på något av spelen. Finns ju inget "dedikerat" PC-läge eller vad man ska säga, utan på PC gäller bara de spel som är "Play Anywhere" vilket i princip bara gäller Microsofts egna titlar.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

@Hulle: Beror lite på, om du är ute efter en speciell titel så är det ju billigare med ett par månaders gamepass än det är att köpa spelet, men är du mer ute efter ett gäng spel och ingen speciell titel så är det kanske inte så värt med tanke på att bara 12 av dom finns på PC.

Crackdown 3
Disneyland Adventures
Forza Horizon 4 (lätt värt en månad eller 2)
Gears of Wars 4
ReCore
Ruiner
Rush: A DisneyPixar Adventure
Sea of Thieves
Snake Pass
State of Decay 2
Super Lucky's Tale
Zoo Tycoon: Ultimate Animal Collection

Dock bör det påpekas att det det eventuellt* finns en 2 veckors gratistrial eller jättebillig första månad ifall du aldrig haft Gamepass innan.

*Fanns tidigare iaf,


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

JC4 verkar ha sålt dåligt så därför de släpper det på game pass för att få in nya spelare.

Kotaku om Game Pass och JC4 försäljning

Gnällkuk

Fan, bra att denna ploppade upp! Medlemsskapet automatförnyas om fyra dagar, nu hann jag säga upp det, tack!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Som @DrDoom sa, inget. Däremot så är Just Cause 4 ännu ett stort spel som kommer relativt tidigt till Xbox Game Pass från Square Enix på kort tid. För en månad sedan så kom Shadow of the Tomb Raider och det är trevligt med bra samarbete med stora utgivare för Xbox Game Pass.

Dock så blev Shadow of Tomb Raider mottaget med ljummet betyg. Jag älskade dock spelet. Men det är också ett försök att fiska upp folk att köpa season pass eller andra mikro transaktioner.

1
Skriv svar