Battlefield 5:s battle royale-läge kan vara nära

Robot
Battlefield 5:s battle royale-läge kan vara nära
Medlem

Om de inte har stridsvagnar och grejer som kan flyga så är jag inte intresserad.

Releasehästryttare

@Jeehao:

Gen
Medlem

Lite sent ute kanske men om det är tillräckligt annorlunda kan det ju förhoppningsvis locka spelare från de stora rävarna Apex, Fortnite & PUBG.

Medlem

Mer saftiga detaljer som fiskats fram i Battlefield V filerna

Medlem

Fast releasen var väl schemalagd till Mars redan innan spelet släpptes? På tiden att de börjar tala om det då.

Medlem

Ska bli spännande att prova Dices tolkning av battle royal

Gnällkuk

Frågan är ju mer, hur sugen är du på BF V? Just idag, inte jättesugen. Firestorm är ju välkommet, men de borde snarare fokusera mer på att släppa kartor. Combined arms eller vad det hette var ju mer eller mindre total flopp som jag förstått det. Hade nog varit bättre att fokusera på nya kartor och att ha lagt mer tid på att polera spelläget.

Vem vet, Firestorm är kanske det som haft högsta prio och är en jättekul - men jag är hyfsat tveksamt till det, tyvärr.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av ace84:

Ska bli spännande att prova Dices tolkning av battle royal

Nu är det inte DICE som gör detta spelläget men förstår vad du menar Det är Criterion.

Gnällkuk
Skrivet av snubben:

Nu är det inte DICE som gör detta spelläget men förstår vad du menar Det är Criterion.

Sista samarbetet dem i mellan jag minns var en riktigt succé, men då var det tvärtom. DICE gjorde multiplayer-delen till Criterions spel :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Måste säga att jag ändå är rätt sugen. Tycker fortfarande BFV är rätt kul och ser fram emot lite röj i Firestorm.
Lite oro finns ju för att det inte ska hålla måttet men förhoppningsvis kommer de med något som känns nytt och fräscht för Royale.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Sista samarbetet dem i mellan jag minns var en riktigt succé, men då var det tvärtom. DICE gjorde multiplayer-delen till Criterions spel :>

Senast dom samarbetade gjorde Criterion rymdstriderna i BF2.

Medlem

Inte intresserad alls. Vill bara ha mer core content för själva spelet. Mer kartor, vapen etc. Det känns redan bantat som det är.

Medlem

Det dem kan göra annorlunda och med en twist på BR genren är ju att man istället utrustar sin squad innan man hoppar och inte lootar utan istället utför objectives med den utrustning man valt.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Här har ni Officiell läckt Tutorial, med Lars Gustavsson. https://www.youtube.com/watch?v=0FL3c5Ojna4&t=1s

Gnällkuk
Skrivet av Juel91:

Senast dom samarbetade gjorde Criterion rymdstriderna i BF2.

Nope, DICE gjorde multiplayer-delen till NFS Hot Pursuit 2010


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

@trickeh2k: Lol Battlefront 2 släpptes mycket senare dock

Medlem
1
Skriv svar