Snabba ryck! Tropico 6 betatestas öppet just nu

Robot
Snabba ryck! Tropico 6 betatestas öppet just nu

Lev presidentlivet som en furste.

#tropico, #tropico-6


Medlem

Skrattade så att glasögonen höll på att ramla av åt uttrycket Papa Doc-aspiranter...

Medlem

En dags betatestning?

Får väl hoppas att det släpps ett demo, annars blir det till att vänta på att det hamnar i reakorgen.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Är sugen på både detta och anno 1800. Har endast spelat tropico 5 av båda serierna. Frågan är vilken man ska välja? Vad är skillnaden mellan de olika spelen?

Medlem
Skrivet av Sneaaky:

Är sugen på både detta och anno 1800. Har endast spelat tropico 5 av båda serierna. Frågan är vilken man ska välja? Vad är skillnaden mellan de olika spelen?

Väldigt stor skillnad. Anno är ett helt annat spel, och i mitt tycke bättre även om Tropico är bra det med

Medlem
Skrivet av Cenorida:

Väldigt stor skillnad. Anno är ett helt annat spel, och i mitt tycke bättre även om Tropico är bra det med

Får kolla lite gameplay på dem båda. Har sedan tidigare lutat mot anno baserat på vad jag sett på youtube. Ska testa betan som kommer om några veckor

1
Skriv svar