PC? "Spännande nyheter" om Halo: Master Chief Collection nästa vecka

Robot
PC? "Spännande nyheter" om Halo: Master Chief Collection nästa vecka

Är det till sist dags för mer fps-Halo på pc?

#343-industries, #bungie, #halo, #microsoft


Medlem
Medlem

Kommer få sparken om jag börjar spela Halo igen. Guld spel

Geeks Gaming

Hoppas verkligen på detta <3
Älskar Halo. Köpte till och med en Xbox one bara för att köra HMCCE men FOVn är horribel, Aim assisten är fruktansvärd (Börja få perfekt aim på huvudet hela tiden så snappar den till kroppen istället).
Så till PC hade varit guld värt. Bryr mig inte om det släpps enbart på microsoft store

Medlem

Aldrig förstått varför det görs remakes överallt men att Microsoft inte förstått vilka möjligheter de har genom att släppa 10 år gamla spel till PC!

Jag skulle garanterar köpa, och känns som Xbox tjänat vad de kan på exclusive halo 3 vid det här laget.
Älskar halo spelen men kan inte spela fps på konsol.

Medlem

Aldrig spelat ett Halo tidigare men kommer det till PC så blir jag nog väldigt nyfiken på att testa.

Gen
Medlem

Ett riktigt Game Pass kommer kanske vara mer värt de 100kr i månaden det kostar med tanke på det sjukt värdelösa Play Anywhere utbudet.

Medlem

Hoppas det går att köpa också för oss collectors. Vill inte använda "NetFlix" tjänster. Spelade pirat kopia av första Halo när det släpptes på PC. Fastnade dock inte då jag helst vill skjuta mot människor. Tycker Covenanterna var tråkiga det jag hann lira. Mötte de där små kompakta kassaskåps Covenanterna. 1an och 2an av Halo är jag inte intresserad av då de är på tok för gamla. Halo 3 & 4 är dock intressant då de snickrats ihop till förra generationen. Skulle vilja testa Halo: Reach också. Synd att det inte ingår i samlingen,


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Längtar tills den dagen Microsoft säger att man måste ha Gold för att spela online på PC
Den nyheten kommer säkert med Master chief collection och med förklaringen att man ansluter sig till xbox servrarna och kommer spela med xbox personer, och deras push att göra pc till en extension av xbox är bara mer bränsle till den teorielden


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Ohh kommer ihåg när man körde dem gamla titlarna på xbox 1. Blir definitivt köp om det kmr på pc.

Ambassadör
Xbox

Låter som en logisk utveckling, Halo MCC är grymt och kommer göra sig fint på PC!


signatur

Jump in.

1
Skriv svar