Omgjorda monster till Witcher 3 – tack Televerket!

Robot
Omgjorda monster till Witcher 3 – tack Televerket!

Modscenen till storspelet lever och frodas.

#hd-monsters, #hd-reworked, #mods, #witcher-3


Medlem

Joakim, varje måndag vid frukostbordet: "Hm, jag måste skriva minst en Witcher 3-nyhet den här veckan, så jag kan prata om det i Fräcka fredag."

Medlem

varje cdpr nyhet är en bra nyhet

förresten kom den lägligt då jag klarade ut den i helgen och ska spela om den igen med mods
mods är oumbärligt så nexusmods är ju rena julafton

Medlem

Det råkar inte finnas nåt sätt att flytta sparfiler från ps4 till pc? Körde aldrig expansionerna, orkar inte starta om och är nyfiken på vad mods har att erbjuda.

Medlem

du kan ju alltid ladda ner en game save redo för blood and wine på nexus
https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1431
finns flera save games så bara välja o vraka
good luck

KoP
Medlem

Är det någon som spelar The Witcher 3 fortfarande? 😲

Medlem

@KoP: Jag påbörjde en ny genomspelning nyligen


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av KoP:

Är det någon som spelar The Witcher 3 fortfarande? 😲

Av och till, fortfarande top 3 bästa liren någonsin.

Medlem

@KoP: Ja, jag spelar igenom det igen på min nya gamingdator för bättre upplevelse än förra gången. Dessutom var det hög tid att plocka all DLC, som jag inte gjorde förra gången.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Exx
Medlem

Till alla er som är som har spelat Witcher 3 men inte dlcn: SNÄLLA gör det. Speciellt blood and wine är så himla bra. Ni måste. DLCn är för Witcher 3 vad Witcher 3 är för det näst bästa fantasyspelet.

Medlem
Skrivet av Dragonflame:

du kan ju alltid ladda ner en game save redo för blood and wine på nexus
https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1431
finns flera save games så bara välja o vraka
good luck

Bra tips. Men det skulle kännas fel -.-

Medlem

Televerket??!

Medlem
Spelar det för första nu
Skrivet av KoP:

Är det någon som spelar The Witcher 3 fortfarande? 😲

Ägt det i över tre år,men aldrig kännt att jag haft lugn och ro före nu.

Medlem
Tror du kan autogenerera en save till bägge expansionerna i spelet. Så du börjar på typ lvl 30. Osäker på om hur mainquest och val avgörs
Skrivet av Troll1:

Bra tips. Men det skulle kännas fel -.-

Ska finnas i spelet,så inga.mods eller tankningar behövs.

Medlem
Skrivet av Tsteken:

Televerket??!

https://www.youtube.com/watch?v=9br8f2Ec3Vs


signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Medlem
Skrivet av Evilof:

Ska finnas i spelet,så inga.mods eller tankningar behövs.

nice då blir det lätt för han att föra över sin ps4 save till pc

Medlem

Haha, jadu.. jag fattar inte kopplingen ändå!

Medlem

Grymt bra spel! Men aldrig riktigt känt suget att spela om det. Gjorde nästan varenda quest och contract när jag spelade igenom det + dlc och är ganska nöjd så

Medlem
Skrivet av Exx:

Till alla er som är som har spelat Witcher 3 men inte dlcn: SNÄLLA gör det. Speciellt blood and wine är så himla bra. Ni måste. DLCn är för Witcher 3 vad Witcher 3 är för det näst bästa fantasyspelet.

Kan inte annat än att gott hålla med, Blood and Wine var en helt fantastisk resa!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

1
Skriv svar